صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت در شهر رشت

روحانی اعزامی مسئول کاروان زیر سایه خورشید گیلان گفت: جشن بزرگ امامت و ولایت به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) در رشت برگزار می‌شود. محمد ابوی صانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به پیام بزرگ طرح احیای سنت حسنه زیارت و اعزام کاروان خدام آستان قدس رضوی به این شهرستان، اظهار کرد: یکی […]

کد خبر : 18056 | 2:30 ب.ظ | ۲ شهریور , ۱۳۹۴

روحانی اعزامی مسئول کاروان زیر سایه خورشید گیلان گفت: جشن بزرگ امامت و ولایت به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) در رشت برگزار می‌شود.

محمد ابوی صانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به پیام بزرگ طرح احیای سنت حسنه زیارت و اعزام کاروان خدام آستان قدس رضوی به این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اهداف طرح کاروان خادمان آستان قدس رضوی به شهرهای داخلی و خارجی احیای سنت حسنه زیارت است.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار باشکوهی از این طرح معنوی در شهرستان‌های مختلف کشور صورت گرفته است، افزود: در این طرح به نیابت از حرم مطهر، پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در بین مردم آورده می‌شود تا عطر دلنشین و مبارک این امام همام در فضای کشور پخش شود.

روحانی اعزامی مسئول کاروان زیرسایه خورشید گیلان یکی دیگر از پیام سنت حسنه زیارت و اجرای این طرح معنوی در سراسر کشور را راهنمایی و هدایت مردم به زندگی سرشار از معنویت دانست.

وی تصریح کرد: کاروان خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) از پنجشنبه هفته گذشته وارد گیلان شده و تا شب سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

ابوی‌صانی از برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) در شهر رشت خبر داد و افزود: برنامه اختتامیه این کاروان با برگزاری جشن بزرگ سالروز میلاد باسعادت این امام همام، سه‌شنبه شب با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح هشتمین سال خود را سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: این طرح معنوی و ارزشمند به همت آستان قدس رضوی در ۱۱۰ شهر جهان مانند شهر کالیفرنیای آمریکا و چندین شهر از قاره‌های دیگر در حال اجرا است.

این مسئول با تصریح بر اینکه گیلان قبل از اجرای این طرح معنوی میزبان پرچم مطهر حرم ملکوتی امام رضا (ع) بود یادآور شد: امسال شهرهای بسیاری در گیلان میزبان کاروان معنوی خادمان حرم رضوی بودند و پیش‌بینی می‌شود شهرهای بسیاری نیز خواستار حضور این کاروان به همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) باشند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد