صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت عمومی از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛  از مردم شریف دعوت کرد تا با  حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور ، با آرمانهای بلند ، افق برتر و  راه روشن این شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند. این اطلاعیه می‌افزاید :  هشتم شهریور ۱۳۶۰، شاهد […]

کد خبر : 18112 | 3:43 ب.ظ | ۷ شهریور , ۱۳۹۴

شورا14

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛  از مردم شریف دعوت کرد تا با  حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور ، با آرمانهای بلند ، افق برتر و  راه روشن این شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید :  هشتم شهریور ۱۳۶۰، شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور مکتبی، محمدعلی رجایی و نخست وزیر مردمی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر توسط منافقان بود.
در سی و چهارمین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار،  دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی ، دو اسوه علم و عمل ، تقوا و خلوص ؛ شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند ، مراســم گرامیداشــتی فـــردا ، یــک ‌شـــنبـه هشتم شــهریـور ماه ( ۰۸/۰۶/۱۳۹۴ )  و از ساعت ۱۰ صبح ، با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم عزیز و شریف شهر تهران  و با سخنرانی”حجت الاسلام ابوترابی فرد ”  ، نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی در مدرسه رفاه  ( واقع در میدان بهارستان ، ضلع شرقی مجلس ، ابتدای خیابان مردم ، مجتمع فرهنگی رفاه ، سالن اجتماعات ) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه از ملت شریف و قدرشناس و همۀ آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم و تمامی گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شرکت کرده  و با حضور گسترده و باشکوه خود، بر آرمان ها  و  راه  این شهیدان مهر تأئید بزنند.
این شورا  از مردم شریف تهران خواست تا با  حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تهران نیز  با آرمان بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد