صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهیدان رجایی با هنر و ۲۱ شهید کارمند صومعه‌سرا برگزار شد

همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، یادواره ۲۱ شهید کارمند شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان برگزار شد.  به گزارش ایرنا، فرماندار صومعه سرا عصر یکشنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : تهدیدات دشمن تمام ناشدنی است؛ امروز تهدیدات دشمن در قالب دو سناریوی […]

کد خبر : 18125 | 10:12 ق.ظ | ۹ شهریور , ۱۳۹۴

حسین اسماعیل‌پور ۲۶

همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، یادواره ۲۱ شهید کارمند شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان برگزار شد.

 به گزارش ایرنا، فرماندار صومعه سرا عصر یکشنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : تهدیدات دشمن تمام ناشدنی است؛ امروز تهدیدات دشمن در قالب دو سناریوی اختلاف افکنی و نفوذ ادامه دارد .

حسین اسماعیل پور با اشاره به اینکه دشمنان بعد انقلاب بدنبال از بین بردن بزرگان و نخبگان انقلاب اسلامی بوده اند، اظهار داشت: کسانی که به نوعی دارای کینه و حسادت بوده اند و به دنبال عقده گشایی اهداف خود را در ترور و به شهادت رساندن کسانی چون مطهری می دیدند.
وی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ نرم درصدد تغییر سبک زندگی، حجاب، پوشش، اخلاق و… ماست.
فرماندار شهرستان صومعه سرا بیان کرد: دشمنان امروز اسلام به دنبال از بین بردن اندیشه ها هستند از این رو دنبال رواج مصرف گرایی و ابتذال در عرصه های مختلف هستند.
وی صیانت و حفاظت از خون شهدا را وظیفه امروز ما دانست و گفت: جمهوری اسلامی با توجه به جهانی شدن و برای آنکه از دنیا عقب نیفتد، توانسته است خود را در عرصه انرژی هسته ای، تبادل و تولید اندیشه و علم به دنیا ثابت کند و این موفقیت را مدیون خون شهدا هستیم.
اسماعیل پور افزود: امروز باید راه شهدا را در عمل ادامه بدهیم و با تغییر نگرش مدیریت هزینه را به مدیریت برنامه در ادارات تبدیل کنیم زیرا دولت امروز افراط گرا نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد