صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره سردار شهید محمود قلی پور/ شهدا دایره المعارف کمال و رحمت هستند

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حرکت شهدا منحصر به دوره‌ای خاص نیست، اظهار کرد: حرکت شهدا تشیع را از انزوا بیرون آورند و جهانی کردند. حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادواره سردار شهید محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید گیلانی عملیات کربلای دو که در […]

کد خبر : 18145 | 11:45 ق.ظ | ۱۱ شهریور , ۱۳۹۴

بی آزار تهرانی ۱۱

یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حرکت شهدا منحصر به دوره‌ای خاص نیست، اظهار کرد: حرکت شهدا تشیع را از انزوا بیرون آورند و جهانی کردند.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادواره سردار شهید محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید گیلانی عملیات کربلای دو که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدا دایره المعارف کمال و رحمت هستند.

  وی با بیان اینکه هر یک از شهدا در جایگاه و مقام خود بی‌نظیر و ارزشمند هستند، گفت: شهدا که صفت الهی شهید بر آنان استوار شده کسانی هستند که در عالم ماده، عالم غیب و شهود را به نمایش گذاشتند.

  این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: شهدا از آنجائیکه لطف خداوند شامل حال آنان شده است با برنامه ریزی زندگی توحیدی خود کارستان کردند.

 وی به تاثیر امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) در رشد معنوی شهدای انقلاب و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: شهدا به عنوان فارغ التحصیلان مکتب امام راحل کاری کردند که معادلات عالم به هم ریخت.

  بی آزار تهرانی اضافه کرد: زمانی تنها قم و نجف به تشیع مشهور بود اما به برکت شهدا که هستی شان را مایه عزت شیعه قرار دادند اکنون یک طرف موازنه جهان مکتب تشیع است.

  وی اذعان داشت: پشتوانه استقلال و عزت کنونی کشور خون شهدا است، شهدایی که با فداکاری نام مبارک علی (علیه علیه السلام) و تشیع را جهانی کردند.

 این استاد حوزه یادآور شد: مدافعان حرم که عطر فرهنگ شهادت طلبی را تعلیم می‌دهند رزمندگان ایران را الگوی خود می‌دانند.

  وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن به بهانه پیروی این کشور از ایران و گسترش تشیع در آن، گفت: جاهلیت امروز در لباس آل سعود در عصر مدرنیته، کاری می‌کند که جاهلیت پیش از اسلام نمی‌کرد.

 بی آزار تهرانی، اصلی ترین علت جنایات آل سعود در یمن را گسترش فرهنگ تشیع در این کشور دانست و خاطرنشان کرد: گروهی از تندروهای شیعه که اتاق فکرشان در لندن است و فتنه عصر جدید هستند به بهانه زیدی بودن مردم یمن، از آنان حمایت نمی‌کنند.

  وی زیدی بودن مردم یمن را نادرست خواند و گفت: رزمندگان انصارالله تربیت شده مکتب امام حسین(علیه السلام) و امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) هستند.

 این استاد حوزه با بیان اینکه حرکت شهدا منحصر به دوره‌ای در سال‌های دفاع مقدس نیست، اظهار کرد: حرکت شهدا تشیع را از انزوا بیرون آورد و جهانی کرد.

  وی نسبت به خطر مصادره ارزش‌هایی که شهدا به خاطر آنها فدا شدند هشدار داد و گفت: باید مراقب بود که دشمن با موازی سازی و با ابزار روحانیت متحجر و دارای افکار سکولار به اسلام ضربه نزند.

 بی آزار تهرانی تصریح کرد: هر وقت روحیه شهادت طلبی با چنگ زدن به دنیا معامله شد، ارزش‌ها مصادره می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد