صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت قیام یوم الله ۱۷ شهریور

هفدهم شهریور سال۵۷ از روزهای تاریخی که در ظهور و بروز انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، جمعی از مردم بی‌گناه در میدان شهدای تهران به ضرب گلوله‌های رژیم پهلوی به خاک و خون غلتیدند. مردم انقلابی تهران که در پی اعتراض به رفتارهای طاغوت در حرکتی خودجوش، دوشادوش یکدیگر شعار وحدت را سر داده بودند، […]

کد خبر : 18164 | 10:34 ق.ظ | ۱۵ شهریور , ۱۳۹۴

شورا25

هفدهم شهریور سال۵۷ از روزهای تاریخی که در ظهور و بروز انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، جمعی از مردم بی‌گناه در میدان شهدای تهران به ضرب گلوله‌های رژیم پهلوی به خاک و خون غلتیدند. مردم انقلابی تهران که در پی اعتراض به رفتارهای طاغوت در حرکتی خودجوش، دوشادوش یکدیگر شعار وحدت را سر داده بودند، مورد کینه طاغوتیان قرار گرفته و پس از جنایت فراگیر مزدوران طاغوت با برگزاری یادمان شهیدان میدان ژاله تهران، روشنای کم فروغ انقلاب اسلامی را به شعله‌هایی فروزنده و دشمن سوز بدل کردند تا طومار ظلم و ستم از کشور ایران رخت برکند، حکایت دلدادگی مردم مسلمان ایران در سالهای نفاق و سیاه طاغوت به مرجع بزرگ شیعیان حضرت امام خمینی(ره) آنچنان بود که علیرغم محدودیت دولت طاغوت، تظاهرات فراوانی در جای جای کشورمان برگزار می شد و هفدهم شهریور یکی از روزهای شورآفرینی شد که رژیم طاغوت بی تاب از حضور زن و مرد، کودک و بزرگ و با کشتار و خونریزی مردم بی گناه طومار پایه‌های پوسیده خود را برچید.

هفدهم شهریور ماه یوم اللّهی است که با یاد شهدایی از مردم مسلمان ایران زمین گره خورده است و در اعتراض به ظلم‌ها و جنایات طاغوتیان به خیابان ها آمدند و جمعه سیاه را برای سرنگونی رژیم مستبد پهلوی رقم زدند، روز بزرگ هفدهم شهریور روز پاسداشت شهیدان والامقامی است که پایه گذار انقلاب اسلامی ایران شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، با پاسداشت هفدهم شهریور روز بزرگ شهیدان والامقام و روشنابخش حرکت عظیم مردمی در فرازی از تاریخ پربار انقلاب اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان والامقام میدان ژاله علو درجات مسألت می نماید. بی شک پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام هفدهم شهریور، گرامیداشت آگاهی، معرفت و شور انقلابی است که در همواره حضور و اقتدار ملت مسلمان ایران جاری است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد