صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشجویی آیه گرافی در گیلان

مسئول روابط عمومی دانشگلاه گیلان از برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشجویی آیه گرافی در گیلان با هدف شناختن ظرفیت های دانشجویی خبر داد. سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان امروز (۱۵ شهریور) در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری شبستان اظهار کرد: جهت شناسایی ظرفیت های دانشجویان، جشنواره ملی دانشجویی آیه گرافی در گیلان برای […]

کد خبر : 18171 | 12:51 ب.ظ | ۱۶ شهریور , ۱۳۹۴

مسئول روابط عمومی دانشگلاه گیلان از برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشجویی آیه گرافی در گیلان با هدف شناختن ظرفیت های دانشجویی خبر داد.

سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان امروز (۱۵ شهریور) در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری شبستان اظهار کرد: جهت شناسایی ظرفیت های دانشجویان، جشنواره ملی دانشجویی آیه گرافی در گیلان برای نخستین بار برگزار می شود.

 وی بابیان اینکه این جشنواره دارای سه بخش اصلی، جنبی و ویژه است گفت: آیه گرافی، لوگو تایپ ( نام سوره های قرآن ) و آیات قرآن با موضوع انفاق به ترتیب سه موضوع این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

 رهسپار به اهداف این جشنواره پرداخت و افزود: شناسایی ظرفیت­‌ها و معرفی دانشجویان برتر کشور، ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از فعالیت‌های هنری دانشجویی، زمینه سازی برای ارتقاء کیفی آثار هنری و مذهبی و اعتلای فرهنگ عمومی کشور و آشنایی بیشتر مردم با آثار هنری و دینی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 مدیرروابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: دانشجویان در هر سطح و رشته‌ای می‌توانند در این جشنواره شرکت و در هر بخش  سه اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 وی گفت: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره کل اوقاف گیلان و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

 رهسپار در ادامه اظهار کرد: به نفرات اول تا سوم این جشنواره تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی ۲ میلیون تومان تا یک میلیون تومان اهدا می شود و افتتاحیه نمایشگاه این جشنواره ۸ اسفند است.

 گفتنی است، علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت ۹  الی ۱۳با شماره  ۰۹۳۶۶۳۵۱۴۷۱تماس حاصل فرمایید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد