صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارسال ۴۷ فیلم به دبیرخانه جشنواره استانی سکانس بیداری

دبیر جشنواره استانی فیلم بسیج «سکانس بیداری» از ارسال ۴۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. صدیقه مهرانگیز، دبیر جشنواره استانی فیلم بسیج « سکانس بیداری» به خبرنگار شبستان گفت: فیلم و سینما وسیله تبلیغ و تبیین کننده ایی رسا برای ارائه برترین حقایق عالم و حقیقت دین بشمار می رود.  وی با بیان […]

کد خبر : 18188 | 1:59 ب.ظ | ۱۸ شهریور , ۱۳۹۴

دبیر جشنواره استانی فیلم بسیج «سکانس بیداری» از ارسال ۴۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

صدیقه مهرانگیز، دبیر جشنواره استانی فیلم بسیج « سکانس بیداری» به خبرنگار شبستان گفت: فیلم و سینما وسیله تبلیغ و تبیین کننده ایی رسا برای ارائه برترین حقایق عالم و حقیقت دین بشمار می رود.

 وی با بیان اینکه سینما تاثیرگذاری بسیاری بر جامعه دارد افزود: می توان با تولیدات سینمایی روح امید، شوق پیشرفت و اعتماد به نفس را در جامعه افزایش داد.

 مهرانگیز مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پنج شهریور اعلام کرد و اذعان داشت: ۴۷ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 وی تصریح کرد: از این تعداد۳۲ اثر داستانی، ۱۳ اثر مستند و یک اثر نماهنگ بود ضمن اینکه یک اثر نیز قابل پخش نبود.

 مهرانگیز با بیان اینکه در این دوره هیج انیمیشنی به دبیرخانه ارسال نشد اظهارکرد: آثار رسیده به دفتر جشنواره بخصوص آثار مستند از نظر کیفی از دوره قبل ضعیف تر بودند.

 وی با اشاره به اینکه سه داور بررسی آثار را عهده دار بودند تصریح کرد: هیئت داوران ۱۳ اثر را پذیرفتند که از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته در مجتمع خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله) رشت اکران می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد