صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نمایشگاه «ستارگان درخشان» در رشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت گفت: در شب ۳۱ مهرماه و پس از نماز مغرب و عشا نمایشگاه نظامی با عنوان «ستارگان درخشان» همراه با رزمایش فرهنگی افتتاح می‌شود. به گزارش  فارس، مجید دوهندو در جلسه هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای یادآوری رشادت‌های آن دوران است، […]

کد خبر : 18207 | 12:44 ب.ظ | ۲۳ شهریور , ۱۳۹۴

دوهندو11

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت گفت: در شب ۳۱ مهرماه و پس از نماز مغرب و عشا نمایشگاه نظامی با عنوان «ستارگان درخشان» همراه با رزمایش فرهنگی افتتاح می‌شود.

به گزارش  فارس، مجید دوهندو در جلسه هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای یادآوری رشادت‌های آن دوران است، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس می‌توان گوشه‌هایی از آن همه رشادت و پایمردی را به جوانان امروزی نشان دهیم.

وی بابیان اینکه دشمن قصد ایجاد انحراف دارد، افزود: دشمن در تلاش است تا با ایجاد فضای انحرافاتی و جنگ نرم جمهوری اسلامی را مهار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته دفاع مقدس ادامه داد: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود و هفتم مهرماه به پایان می‌رسد.

وی با برشمردن عناوین روزهای هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی و روحانیت، علم و دانش‌پژوهی، سربازان و شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی و معنویت، زنان، خانواده، سلامت و دفاع همه‌جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف ازجمله عنوان هفته دفاع مقدس است.

دوهندو،گفت: در هفته دفاع مقدس ایام به ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی و فرماندهان، عزت‌آفرین و حماسه‌آفرینان نام‌گذاری شده‌است.

وی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در میدان شهدای ذهاب «شهرداری» رشت در آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: در شب ۳۱ مهرماه و پس از نماز مغرب و عشا نمایشگاه نظامی با عنوان «ستارگان درخشان» همراه با رزمایش فرهنگی افتتاح می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اگر ایستادگی و حمایت‌های مادران و همسران شهدا نبود رزمندگان نمی‌توانستند در صحنه‌های نبرد حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته دفاع مقدس «معنویت، زنان، خانواده و سلامت» نام‌گذاری شده‌است، یادآور شد: با توجه به نقش و جایگاه روحانیت در دوران دفاع مقدس، دومین روز به این عنوان اختصاص داده‌شد.

دوهندو نقش اصناف را در دوران جنگ بسیار مهم دانست و متذکر شد: هنوز خاطره اعزام کامیون‌های حامل آذوقه و … توسط بازاریان گیلان برای رزمندگان در اذهان عمومی باقی است.

وی با اشاره به اینکه هفتم مهرماه مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس به نام فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان نام‌گذاری شده‌است، از فرمانداران، شهرداران و دیگر مسئولان برای پیگیری اعزام کاروان راهیان‌نور قدردانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت حضور راویان جنگ در مساجد و… را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: فردا یادواره شهید ملک‌پور برگزار می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد