صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تربیت و توانمندسازی خبرنگاران ارزشی در اولویت رسانه‌های کشور باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: تربیت و توانمندسازی خبرنگاران ارزشی در اولویت رسانه‌های کشور باشد. به گزارش تسنیم، سرهنگ ‌عباس بایرامی در کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه بسیجیان، اظهار داشت: عرصه رسانه در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی عرصه بسیار مهمی است، اگر یک فرد عاقل باشد نمی‌تواند بگوید که این یک نیاز و […]

کد خبر : 18211 | 12:48 ب.ظ | ۲۳ شهریور , ۱۳۹۴

عباس بایرامی ۴۵

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: تربیت و توانمندسازی خبرنگاران ارزشی در اولویت رسانه‌های کشور باشد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ ‌عباس بایرامی در کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه بسیجیان، اظهار داشت: عرصه رسانه در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی عرصه بسیار مهمی است، اگر یک فرد عاقل باشد نمی‌تواند بگوید که این یک نیاز و اولویت کشور نیست.

وی گفت: ابزار اصلی جنگ نرم، رسانه است و کسی نمی‌تواند این مسئله را انکار کند، تأثیر رسانه بر افکار جمعی در انقلاب‌های مخملی بسیار زیاد است و این مبحث در جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است، دشمن دقیقا به این مسئله پی برده یعنی مباحث و مسائل هزینه‌‌برداری که زمانی آن‌ها مجبور بودند به روش‌های مختلف در جامعه بسط دهند امروز با کم‌ترین هزینه در جوامع مختلف به‌کار می‌برند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بخش اعظم رسانه‌ها جناحی هستند تصریح کرد: ما در موضوع بسیج شدیدا دنبال تربیت نیروهایی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی هستیم و معتقدیم که هر بسیجی می‌تواند یک عنصر خبر در کشور باشد.

وی افزود: گاهی برخی از مباحث از مسائل جناحی سیاسی مهم‌تر است که باید روی آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد و مقام معظم رهبری فرموده‌اند چیزی که خواب را از چشم من گرفته است فرهنگ است و فرهنگ مانند هوا است یعنی بسیار لازم و حیاتی است و در عین حال می‌تواند هم آلوده و هم تمیز باشد.

بایرامی گفت: هدف‌گذاری در موضوعات مربوط به عرصه خبرنگاری، توانمندسازی کیفی، گسترش این مسئله در آحاد جامعه، شاخص‌بندی فعالیت‌ها براساس نیاز انقلاب اسلامی و عمل به تمامی این‌ها از جمله برنامه‌های‌ مدنظر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد