صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری ۱۰ همایش استکبارستیزی در گیلان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری ۱۰ همایش استکبارستیزی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان خبر داد. به گزارش فارس، عباس بایرامی در دیدار اعضای ستاد هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: امسال مسئولیت کارگروه‌های نیروهای مسلح، بصیرت و […]

کد خبر : 18219 | 1:51 ب.ظ | ۲۴ شهریور , ۱۳۹۴

بایرامی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری ۱۰ همایش استکبارستیزی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش فارس، عباس بایرامی در دیدار اعضای ستاد هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: امسال مسئولیت کارگروه‌های نیروهای مسلح، بصیرت و استکبارستیزی و فرماندهان شهید دفاع مقدس به عهده سپاه قدس گیلان است.

وی به تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه دفاع مقدس در سپاه قدس گیلان اشاره کرد و افزود: فعالیت کمیته‌های فرهنگی، روابط عمومی، تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران، پشتیبانی و آماد، نمایش رزمی، تحقیق و پژوهش، رژه نیروهای مسلح و بسیج آغاز شده‌است.

بایرامی از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان هم‌زمان با ۳۱ شهریور ماه جاری در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد و بیان کرد: نمایش رزمی فرهنگی عملیات کربلای۵ در هفته مذکور در کانون بسیج جوانان رشت اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه فرهنگی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: نمایشگاه مذکور با موضوع‌های دفاع مقدس در کانون بسیج جوانان رشت دایر می‌شود.

وی پیاده‌روی خانوادگی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس گیلان ذکر کرد و گفت: پیاده‌روی خانوادگی در ۱۸ نقطه از استان برگزار می‌شود و سه نقطه در سراوان، رشت و خمام در شهرستان رشت است.

بایرامی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی به منظور ویزیت رایگان محرومان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در رودبار برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس امسال ۱۰ عنوان کتاب با موضوع‌های دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان به کمیته بصیرت با مسئولیت سازمان بسیج دانشجویی استان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فضای جدیدی که در منطقه ایجاد شده و تاکید مقام معظم رهبری نسبت به موضوع‌های مختلف، ۱۰ همایش استکبارستیزی در دانشگاه‌های گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش استکبارستیزی در دانشگاه‌های محوری و ملی گیلان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: همایش مذکور در دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور و … تدارک دیده شده‌است و با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بایرامی به آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها هم‌زمان با همایش‌های استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش استکبارستیزی با دعوت مستقیم از دانشجویان و استادان برگزار می‌شود ضمن اینکه تجلیل پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این همایش است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد