صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رونمایی از کتاب «راه عاشقی»/ همایش استانی تجلیل از خادمان راهیان نور دانش آموزی

فرمانده سپاه قدس گیلان، راهیان نور را بزرگ ترین اقدام کشور برای جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: کتاب« راه عاشقی» مجموعه ای از خاطرات و دل نوشته های برتر ۱۵۰ دانش آموزان گیلانی است. سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش استانی تجلیل از خادمان راهیان نور دانش آموزی تحت […]

کد خبر : 18270 | 11:33 ق.ظ | ۲۹ شهریور , ۱۳۹۴

عبدالله پور ۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان، راهیان نور را بزرگ ترین اقدام کشور برای جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: کتاب« راه عاشقی» مجموعه ای از خاطرات و دل نوشته های برتر ۱۵۰ دانش آموزان گیلانی است.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش استانی تجلیل از خادمان راهیان نور دانش آموزی تحت عنوان «تجلی اخلاص» که (۲۸ شهریور) در دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد، گفت: نفوذهای امنیتی توسط نیروهای نظامی کنترل و دفع می‌شود اما نفوذ دشمن در بحث فرهنگی با برنامه ریزی است.

 وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ دشمنان، تصریح کرد:  اعزام کاروان راهیان نور بزرگ‌ترین اقدام کشور برای جلوگیری از نفوذ دشمن است که جوانان و دانش آموزان با روحیه استکبارستیزی، ولایت پذیری و تقوای شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

 سردار عبدالله پور با بیان اینکه گیلان از بین ۳۲ استان اعزام کننده راهیان نور، رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: از ۳۷ هزار نفر اعزام کاروان‌های راهیان نور از گیلان حدود ۲۰ هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می‌دهند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: فهم مشترک بین متولیان اعزام راهیان نور، تعامل بین اعضا و احساس نیاز فرهنگی اولیا دانش‌آموزان باعث موفقیت مجموعه گیلان شد که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و آموزش و پرورش، مشارکت ۹۰ درصدی اولیاء دانش آموزان باعث شد تا در تأمین هزینه اعزام‌ها مشکلی نداشته باشیم.

 سردار عبدالله پور با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷ هزار نفر سهمیه استان برای اعزام راهیان نور بود، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۹ هزار ۵۳۵ دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند که ۷۲ درصد سهمیه استان محقق شده است.

 وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال ۲۲ هزار و ۲۲ دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این همایش گفت: راهیان نور موضوعی ملی و فراجناحی است که اگر کار به درستی انجام شود قطعه نتیجه خواهد داد.

 وی با بیان اینکه باور ارزش‌ها باید در مسئولان نهادینه شود، افزود: نهادینه شدن ارزش‌ها در مسئولان، روحیه و باور انقلابی را در دانش آموزان تاثیرگذارتر می‌کند.

 حاجتی تاکید کرد: راهیان نور کاری ارزشی است و باید همه به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

 گفتنی است، در همایش تجلی اخلاص ویژه تجلیل از موفق ترین خادمین شهدا در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور دانش آموزی گیلان از ۹۰ نفر تجلیل شد.

 همچنین در این همایش از کتاب« راه عاشقی» که مجموعه ای از خاطرات و دل نوشته های دانش  آموزان گیلانی است، رونمایی شد. از مجموع خاطرات ۱۹ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی، ۱۵۰ خاطره برتر در کتاب « راه عاشقی» جمع آوری شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد