صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یادآور حماسۀ بزرگ ملت ایران به تأسی از آموزه‌های اسلام و قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است. جوانان این مرز و بوم در طول هشت سال نبرد تحمیلی علیه رژیم بعث عراق و حامیان آنها توانستند صحنه‌های درخشان از غیرت و شجاعت را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت برسانند که این آموزه‌های […]

کد خبر : 18277 | 8:58 ق.ظ | ۳۰ شهریور , ۱۳۹۴

شورا26

هفته دفاع مقدس یادآور حماسۀ بزرگ ملت ایران به تأسی از آموزه‌های اسلام و قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است. جوانان این مرز و بوم در طول هشت سال نبرد تحمیلی علیه رژیم بعث عراق و حامیان آنها توانستند صحنه‌های درخشان از غیرت و شجاعت را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت برسانند که این آموزه‌های ارزشمند، آئینی ماندگار و جاویدان برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

در فرصت گرانقدر هفته دفاع مقدس لازم است تا با تمرکز و تدقیق در ظرفیت‌های این هفته به معارف و قابلیت‌هایی توجه نماییم که شهیدان و ایثارگران را علمداران حرکت عاشورایی در دوران معاصر جلوه داده است. همچنین شناخت عناصر وحدت‌بخش، در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برای تغییرات ساختار جغرافیایی خاورمیانه اهمیت ویژه‌ای دارد. از مجموع این عناصر رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، حضور شخصیت‌های برجسته نظام در جبهه‌های نبرد از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی، اخلاص جوانان و آحاد رزمندگان و همراهی مردم در پشت جبهه عواملی تأثیرگذار و بنیادی در پیروزی چشمگیر ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.

امروزه مردم در جهان عرب و منطقه خاورمیانه دریافته‌اند که با دست خالی نیز می‌توان در برابر نفوذ آمریکا و اذناب آن ایستاد. مصداق بارز این ادعا، دلاوری رزمندگان اسلام در هشت سال نبرد بوده است که بدون چشم‌داشت به قدرتهای بزرگ و تسلیم شدن در برابر زیاده‌خواهی آنان، تنها با توکل به خداوند در نصرت و غلبه مستضعفان بر مستکبران صحنه‌هایی درخشان خلق نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید استان را گرامی می‌دارد؛ بی‌شک مجاهدت های فرزندان دیار میرزاکوچک در هشت سال جنگ تحمیلی در قالب لشگر قدس گیلان صحنه‌هایی افتخار‌آمیز از همدلی و غیرت بوده است. بی تردید حمایت همه‌جانبۀ مردم گیلان با اعزام کاروانهای هزار کامیونی شامل هدایا و سایر تدارکات، صحنه‌هایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت که این همدلی و همراهی ها نیازمند بررسی و دقت نظر اهالی قلم و اصحاب اندیشه در هفتۀ دفاع مقدس است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد