صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حفظ وحدت مهمترین رمز پیروزی ما در جهان است

امام جمعه بندرانزلی گفت: یکی از مهمترین رمزهای پیروزی ما در جهان، حفظ وحدت است. نباید گذاشت بین ما اختلاف بیافتد؛ باید در اصول اتحاد داشته و منسجم باشیم. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در مراسم یادواره شهدای آبکنار با اشاره به ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی بر مبنای […]

کد خبر : 18423 | 1:30 ب.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۴

شمس‌الدین ۲۵

امام جمعه بندرانزلی گفت: یکی از مهمترین رمزهای پیروزی ما در جهان، حفظ وحدت است. نباید گذاشت بین ما اختلاف بیافتد؛ باید در اصول اتحاد داشته و منسجم باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در مراسم یادواره شهدای آبکنار با اشاره به ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های دینی است.

وی بزرگترین هدف تمامی انقلابیون ما از انقلاب را حاکمیت خدا و اسلام بر این کشور دانست و افزود: اصل انقلاب، از عالی ترین مقام آن که امام راحل(ره) باشند تا آخرین نفر که در صف مبارزه قرار داشته، هدفشان چیزی جز حاکمیت دین، خدا و اسلام بر این کشور نبود.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه ما قیام کردیم تا احکام اسلامی بر کشور حاکم شود، تصریح کرد: خیلی ها از همان روزهای اول انقلاب با شعارهای مختلف قصد ایجاد گروه های مختلف را در میان مردم داشتند که با استقامت همین مردم و رهبری امام راحل(ره) نقشه آنان نقش بر آب شد.

حجت الاسلام شمس الدین اضافه کرد: شهدا از دیدگاه تمامی اقشار و جناح ها قابل احترام هستند؛ مذهبیون شهادت آنان را در راه خدا و اسلام می دانند و ملی گرایان نیز می دانند که شهدا در راه دفاع از کشور و ناموس خود شهید شدند.

وی خطاب به جوانان گفت: اگر می خواهید با ارزش شوید، باید هدفتان را خیلی بلند و بالا در نظر بگیرید؛ خیلی وقت‌تان را صرف کارهای بیهوده نکنید؛ با هدف گذاری به آینده فکر کنید و برای رفع مشکلات کشور و شهرتان بیاندیشید .

امام جمعه انزلی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به شهدای خود افتخار کنید، شهدا برای جامعه مایه عزت و سربلندی هستند، اگر آنان از این مرز و بوم دفاع نمی کردند، جمهوری اسلامی چنین جایگاهی در جهان نداشت و معلوم نبود سرانجام این کشور چه می شد.

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه یک دنیا پشت صدام ایستاد تا او جرات حمله به این خاک را پیدا کرد، افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس جز به توانمندی ها و اتکای نیروهای مومن خودمان چیز دیگری نداشتیم و دشمن این را خوب می داند؛ به همین دلیل است که قصد جلوگیری از خودکفایی ما را دارد.

وی همچین یادآور شد: یکی از مهمترین رمزهای پیروزی ما در جهان، حفظ وحدت است؛، نباید گذاشت بین ما اختلاف بیافتد و باید در اصول اتحاد داشته و منسجم باشیم.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نعمت وجود رهبری بصیر و عالم، از بزرگ ترین عنایات پرودگار به این کشور بود که باید قدر آن را بدانیم .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد