صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادمان شهید انصاری در شهرستان رودسر ساخته می‌شود

فرماندار شهرستان رودسر گفت: عملیات ساخت یادمان شهید علی انصاری استاندار مکتبی گیلان بر روی مزارش در گلزار مطهر شهدای رودسر ساخته می‌شود. امیر جانبازی رودسری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کار ساخت المان مزار شهید مهندس علی انصاری تنها استاندار شهید کشور، بر روی مزارش واقع در گلزار مطهر شهدای رودسر به‌زودی […]

کد خبر : 18426 | 1:34 ب.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۴

فرماندار شهرستان رودسر گفت: عملیات ساخت یادمان شهید علی انصاری استاندار مکتبی گیلان بر روی مزارش در گلزار مطهر شهدای رودسر ساخته می‌شود.

امیر جانبازی رودسری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کار ساخت المان مزار شهید مهندس علی انصاری تنها استاندار شهید کشور، بر روی مزارش واقع در گلزار مطهر شهدای رودسر به‌زودی آغاز خواهد شد‌.

وی افزود: برای ساخت این یادمان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع استانی در نظر گرفته شده و طراحی سازه به پایان رسیده و عملیات ساخت آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

جانبازی از اختصاص ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل ساماندهی یادمان گلزار مطهر شهدای روستای چینی جان خبر داد و افزود: مزار شهدای بزرگوار این روستا نیز به‌زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند خاطر نشان کرد: آنان با نثار خون پاک خود از اسلام و انقلاب جانانه دفاع کردند و بر همگان واجب است راه آنان را ادامه داده و در پیروی راه شهیدان ثابت قدم باشیم  از این رو به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان ضمن تخصیص اعتبار به این دو پروژه تلاش می‌کنیم هر دو پروژه مذکور در اسرع وقت ساخته و به بهره‌برداری برسد‌.

شهید مهندس علی انصاری استاندار مکتبی گیلان اهل شهرستان رودسر بود که در ۱۵ تیرماه سال ۶۰ در  خیابان‌ لاکانی شهر رشت به‌دست منافقین کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار آن شهید بزرگوار در زادگاهش گلزار مطهر شهدای رودسر است و شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق استان گیلان واقع شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد