صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبعیت از ولایت سفارش شهداست

امام جمعه رضوانشهر تبعیت از ولایت را سفارش شهدا دانست و گفت: در بررسی از ۵۰ هزار وصیت‌نامه شهدا بالغ بر ۸۰ هزار بار کلمه ولایت و تبعیت ذکر شده بود. به گزارش فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام هادی حبیبی شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۱۰ شهید والامقام بیگ‌زادمحله این شهرستان در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، اظهار کرد: […]

کد خبر : 18429 | 12:45 ب.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۴

حبیبی11

امام جمعه رضوانشهر تبعیت از ولایت را سفارش شهدا دانست و گفت: در بررسی از ۵۰ هزار وصیت‌نامه شهدا بالغ بر ۸۰ هزار بار کلمه ولایت و تبعیت ذکر شده بود.

به گزارش فارس از رضوانشهر، حجت‌الاسلام هادی حبیبی شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۱۰ شهید والامقام بیگ‌زادمحله این شهرستان در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس تنها با خدا معامله کردند و تجارت آنها ایمان به خدا و جهاد در راه خدا بود.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه شهدا به دنبال سود معنوی بودند، افزود: سودی که نصیب شهدا شد سود اخروی بود نه سود دنیوی.

حبیبی به اخلاص شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا به قدری اخلاص داشتند که حتی گاهی اوقات خانواده‌هایشان از میزان درصد جانبازی‌ آنها باخبر نبودند.

وی تجارت شهدا را ایمان به خدا و جهاد در راه خدا دانست و افزود: شهدا عاشق خدا و کسانی هستند که با خدای خود معامله کردند و دنبال اجر و مزد دنیوی نبودند.

امام جمعه رضوانشهر درباره ولایت‌پذیری محض شهدا گفت: در بررسی از ۵۰ هزار وصیت‌نامه شهدا بالغ بر ۸۰ هزار بار کلمه ولایت و تبعیت ذکر شده بود.

وی رمز شرمنده نشدن در مقابل شهدا را همدل و همراه بودن با ولایت فقیه دانست و یادآور شد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، تبعیت از امام زمان (عج) و در عصر غیبت ولایت فقیه است.

حبیبی با بیان اینکه شهدای ما جان خود را دادند تا استقلال فرهنگی داشته باشیم، متذکر شد: افزایش روند بدحجابی در جامعه اسلامی ناشی از بی‌غیرتی دینی است که با اصل و مرام شهدا یعنی استقلال فرهنگی و دینی تضاد کامل دارد.

وی با تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یادآور شد: اگر بخواهیم فرهنگ شهادت‌طلبی و مرگ در راه خدا را زنده نگه داریم باید طبق وصیت‌نامه‌های شهدا عمل کنیم که اطاعت از رهبری و دوری کردن از گناهان است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد