صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی ضیافت بزرگ عید علوی در رشت

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان گفت: ضیافت بزرگ عید علوی با پخت ۱۱۰ دیگ آبگوشت نذری در رشت برپا می شود. به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، ۷ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان، با بیان اینکه عید غدیر از اعیاد الهی است، اظهار کرد: ستاد مردمی برزگداشت عید غدیر […]

کد خبر : 18430 | 12:50 ب.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۴

http://static.iqna.ir/1/news/201509/85875801234565845511438272597.jpg

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان گفت: ضیافت بزرگ عید علوی با پخت ۱۱۰ دیگ آبگوشت نذری در رشت برپا می شود.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، ۷ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان، با بیان اینکه عید غدیر از اعیاد الهی است، اظهار کرد: ستاد مردمی برزگداشت عید غدیر همچون چند سال اخیر درصدد تعظیم شعائر دینی است و در این راستا با برگزاری جشن و سرور در جمع مومنین و با بهره  گیری از آموزه های دینی؛ اقدام به پخت، توزیع غذای نذری و اطعام مومنین کرده است.

وی با اشاره به اینکه پخت غذای نذری به همت هیئات، مساجد و خیرین ارادتمند به اهل بیت(ع) صورت می گیرد، گفت: در روایتی از امام رضا (ع) داریم «هر کسی در روز عید غدیر مومنی را اطعام دهد و پذیرایی کند، مانند کسی است که تمامی انبیاء و رسولان الهی را اطعام و پذیرایی کرده است».

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت عید غدیر استان گیلان از پخت تعداد ۱۱۰ دیگ آبگوشت نذری در رشت خبرداد و گفت: ضیافت بزرگ عید علوی با پخش آبگوشت نذری همزمان با شب عید غدیر در میان مردم برگزار می  شود.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: علاوه بر پخت و توزیع طعام در میدان بسیج(صیقلان) همانند سال گذشته، در فلکه گاز با مدیریت هیئت محبان اهل بیت(ع) و همچنین در کمربندی شهید بهشتی، جنب کانون صفا به مدیریت هیئت جنت المهدی و بلوار شهدای گمنام در مسجد صاحب الزمان، جنب آرامگاه شهید میرزاکوچک جنگلی با مدیریت مسجد سلیمانداراب، فلکه نیروی دریایی با مدیریت مسجد فاطمه زهرا(س)، میدان امام حسین با همت مسجد امام حسین(ع) و هیئت دانشجویی باقرالعلوم در دانشگاه گیلان توزیع صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در جهت غنابخشی بیش از پیش بزرگداشت این عیدالله اکبر، در کنار پذیرایی از مومنین کارهای فرهنگی، همچون نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایشگاه کتاب با محوریت موضوعات دینی و مذهبی، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و آذین بندی و مجالس مدیحه سرایی در مرکز شهر در بلوار آیت الله احسانبخش (صیقلان) انجام خواهد گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد