صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مذاکرات با اصرار آمریکایی‌ها شروع شد/ استکبار جهانی به قدرت ایران پی برده است

مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه مذاکرات با اصرا خود آمریکایی‌ها شروع شد، گفت: استکبار جهانی به قدرت ایران در منطقه پی برده است. حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا، مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه(۷مهر) در یادواره ۲۱ شهید روستاهای پیشخان، ازگم، خرفکام و […]

کد خبر : 18432 | 1:14 ب.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۴

حجت الاسلام پوررضا

مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه مذاکرات با اصرا خود آمریکایی‌ها شروع شد، گفت: استکبار جهانی به قدرت ایران در منطقه پی برده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا، مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه(۷مهر) در یادواره ۲۱ شهید روستاهای پیشخان، ازگم، خرفکام و سنگجوب در مسجد جامع روستای ازگم اظهار کرد: شهدا دارای مقام بلندی هستند و حضور در یادواره شهدا سبب افتخار هر فردی است.

 وی با بیان اینکه انبیاء، صدیقین، شهدا و صالحین در ردیف هم قراردارند، افزود: براساس روایات در روز قیامت انبیا به احترام شهدا از مرکب‌های خود پیاده می‌شوند.

 امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه هر کسی که تاریخ هشت سال دفاع مقدس را ورق بزند در برابر شهدا و خانواده شهدا سر تعظیم فرود خواهد آورد، گفت: امروز ملت ایران یک ملت عزیز است و کشورهای دیگر ملت خود را خواب می‌کنند تا بتوانند بعدها از آنها به عنوان بنده‌های مدرن استفاده کند.

 حجت‌الاسلام پوررضا با بیان اینکه امروز ملت اروپا و آمریکا برده‌های مدرن هستند، تصریح کرد: زندگی انسانی آنها به یغما رفته و ملت‌ها در ترس و وحشت زندگی می‌کنند و با آموزش‌های مختلف کاری کرده‌اند که ملت‌ها صدایشان در نمی‌آید.

 وی با بیان اینکه در دانشگاه‌ها برای اساتید و دانشجویان با توجه به رسالت انسانی که بر عهده داریم این حقایق را که غربی‌ها در چاله‌های عمیق گیر کرده‌اند و متوجه شده‌اند چه کلاهی بر سرشان رفته است فریاد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: انبیا برای همین آمده بودند که مردم را روشن و دست و پای آنان را باز کنند تا آجری برای کاخ‌های قدرتمندان نشوند وشرافت ذهنی، عقلی انسانی و ایمانی انسان‌ها را بر باد ندهند.

 مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امروز ملت ما در زمینه فکری، عقلی و معنویت پیشرفت خوبی دارد، اظهار کرد: ملت‌های مختلف در کشورهای اطراف ما وقتی که باید با هم متحد باشند وظیفه خود را انجام ندادند و به همین دلیل امروز فاقد امنیت هستند.

 حجت‌الاسلام پوررضا با بیان اینکه جوان کشور ما از دوران انقلاب و دفاع مقدس نشنیده و ندیده و نمی‌داند که ما کجا بودیم و اکنون در کجا هستیم، افزود: گناه ملت ایران از این همه آسیب جز اینکه می‌خواهد جوان و نوجوان این کشور تحصیل کند و کشور را خودشان بچرخانند چیز دیگری نیست.

 وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ۳۲ کشور از نظر نیرو به عراق کمک کردند و شوروی سابق بیشترین اسلحه را به عراق داد، گفت: خط مقدم جنگ تحمیلی شهدا و خط دوم دفاع مقدس خانواده شهدا و خط سوم ملت ایران بود.

 امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه خارهای کوچک دیروز تبدیل به ابرقدرت‌های دنیا شده‌اند و به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کنند، تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های افرادی که درد دین و معنویت و انقلاب دارند فراموشی دفاع مقدس است، زیرا دشمن می‌داند با فریب ملت‌ها هزینه کمتری متقبل می‌شود.

 حجت‌الاسلام پوررضا با بیان اینکه ما باید همچون ائمه معصومین(علیه‌السلام) در زندگیمان نگران دین، ایثارگری و معنویت باشیم، خاطرنشان کرد: شهدا از ما می‌خواهند که جوانان این مملکت را با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ۸ سال دفاع مقدس آشنا کنیم تا به انحرافات کشیده نشوند.

 وی با بیان اینکه استفاده از ماهواره در خانواده‌های ایرانی بیش از ۵۰ درصد است، اظهار کرد: مراسم شهدا برای این است که برای کشور و فرزندان خود نگران باشیم و به خداوند اطمینان پیدا کنیم.

 مدیر کل دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه اگر جنگ هشت ساله دفاع مقدس در شوروی اتفاق می‌افتاد این کشور چندین تکه می‌شد، افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ کاملا عجیب یود و هیچ دولتی برای ملت ما دلسوزی نکرد.

 حجت‌الاسلام پوررضا با بیان اینکه ایمان مردم به خدا و ادامه دادن راه انبیا سبب پیروزی جنگ تحمیلی شد، گفت: اگر ما ادامه دهنده راه انبیا و شهدا نباشیم وظیفه خود را نسبت به شهدا انجام نداده‌ایم.

 وی با بیان اینکه باید برای جوانان علت بد بودن آمریکا و کشورهای استکبار با ایران را تشریح کنیم، تصریح کرد: استکبار سال‌ها تلاش کرد تا ایران یک نوکر بی مزد و مواجب برای آنها باشد.

 امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اگر کسی در کشور فکر و ایده‌ای داشت حق عملی کردن آن را نداشت، خاطرنشان کرد: استکبار قبل از انقلاب اسلامی از پول ایران برای دفاع از مرام آمریکایی استفاده می‌کرد.

 حجت‌الاسلام پوررضا با بیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها این است که ایران خواستار مذاکرات هسته‌ای شده است، اظهار کرد: اگر ایران خواستار این مذاکره بود در همان اوایل انقلاب با توجه به آن همه مشکل و هجمه این کار را انجام می‌داد.

 وی با بیان اینکه آمریکا بحث برجام را مطرح کرد، افزود: آمریکایی‌ها از روی اجبار با ما مذاکره می‌کنند چون به قدرت همه جانبه ایران در منطقه پی برده‌اند و مذاکرات با اصرار خود آمریکایی‌ها شروع شد.

 امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر را منافقین در کشور ترور کردند، گفت: در مجموع ۱۸ هزار نفر شهید ترور در کشورمان داریم که از مقامات بالا تا یک مسجدی جز این ترور هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد