صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتادگی و تواضع سردار شهید همدانی الهام بخش همرزمان وی بود

فرمانده لشکرعملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتادگی و تواضع سردار شهید همدانی الهام بخش همرزمان وی بود گفت: با به شهادت رسیدن سردار حسین همدانی سرمایه بزرگی را از دست دادیم. سردارمحمدعلی‌حق‌بین در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: باید بدانیم با به شهادت رسیدن سردار شهیدهمدانی سرمایه بزرگی را از دست داده‌ایم. وی […]

کد خبر : 18528 | 1:18 ب.ظ | ۱۹ مهر , ۱۳۹۴

سردار همدانی ۰۱۷

فرمانده لشکرعملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتادگی و تواضع سردار شهید همدانی الهام بخش همرزمان وی بود گفت: با به شهادت رسیدن سردار حسین همدانی سرمایه بزرگی را از دست دادیم.

سردارمحمدعلی‌حق‌بین در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: باید بدانیم با به شهادت رسیدن سردار شهیدهمدانی سرمایه بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: شهید همدانی نه تنها در مجموعه سپاه بلکه در جمع کثیری از مردم در بیرون از سپاه که حتی او را تا قبل از شهادتش نمی‌شناختند بسیار تاثیرگذار و الهام بخش بود.

سردار حق‌بین گفت: سردار همدانی اولین فرمانده لشکر قدس گیلان بود؛ البته قبل از آن ما تیپ داشتیم اما چون در عملیات کربلای دو این تیپ ارتقا پیدا کرد و به لشکر تبدیل شد ایشان از آن زمان فرمانده لشکر قدس گیلان شدند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: شهید همدانی انسانی فوق العاده افتاده و متواضع بود و اطرافیانش به‌شدت مجذوب او می‌شدند. در کارهای مربوط به رزم بسیار جدی و در برخورد با هم‌رزمانش تواضع خاصی داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد