صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سوگواری بزرگ حضرت علی اکبر(ع) با حضور سه هزار جوان و ورزشکار در رشت

مدیر کل ورزش جوانان گیلان از برگزاری سوگواری بزرگ حضرت علی اکبر(علیه السلام ) با حضور ۳ هزار جوان و ورزشکار در شهرستان رشت خبر داد. مسعود رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت بدنی، فرصت مغتنمی جهت گرایش جوانان و نوجوانان به سمت ورزش است. وی با […]

کد خبر : 18535 | 11:18 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۴

مدیر کل ورزش جوانان گیلان از برگزاری سوگواری بزرگ حضرت علی اکبر(علیه السلام ) با حضور ۳ هزار جوان و ورزشکار در شهرستان رشت خبر داد.

مسعود رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت بدنی، فرصت مغتنمی جهت گرایش جوانان و نوجوانان به سمت ورزش است.

وی با بیان اینکه ورزش سلامت جسمی و روانی جامعه را فراهم خواهد کرد، گفت: خانواده‌ها می‌باید جوانان و نوجوانان را در اوقات فراغت به سمت ورزش مورد علاقه شان سوق دهند چرا که سلامت جسمی و روانی در گرایش به ورزش برای افراد مهیا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  ۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در استان تدوین شده است، اذعان کرد: غبارروبی مزار شهدا توسط جامعه ورزش، نشست خبری با رسانه‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و پیشکسوتان، دیدار با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر نجفی استاندار گیلان و مجمع نمایندگان گیلان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای بانوان و آقایان از جمله برنامه های ویژه هفته تربیت بدنی در گیلان است.

رهنما به تقارن هفته تربیت بدنی با دهه اول محرم اشاره و اظهار کرد: مراسم بزرگ سوگواری جوانان و ورزشکاران حضرت علی اکبر(علیه السلام) در روز شهادت آن حضرت، پنجشنبه ۳۰ مهر با حضور بیش از ۳ هزار نفر از جوانان و ورزشکاران در سالن تختی رشت یکی از جمله مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی می باشد.

مدیر کل ورزش جوانان تصریح کرد: امسال به مناسبت ایام محرم هفته تربیت بدنی از ۲۰ مهر آغاز و تا ۲۶ مهر به اتمام خواهد رسید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد