صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم پاسداشت سردار شهید حسین همدانی در گیلان برگزار می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان: سردار همدانی بخشی از تاریخ دفاع مقدس مردم گیلان است و این تاریخ همیشه در «ذهن» و «ذکر» مردم گیلان جاودانه است. سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار رشید سپاه اسلام ، فرمانده سابق لشکر قدس گیلان سردارحاج حسین همدانی در همدان؛ در […]

کد خبر : 18564 | 11:49 ق.ظ | ۲۱ مهر , ۱۳۹۴

همدانی ۲۳

فرمانده سپاه قدس گیلان: سردار همدانی بخشی از تاریخ دفاع مقدس مردم گیلان است و این تاریخ همیشه در «ذهن» و «ذکر» مردم گیلان جاودانه است.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار رشید سپاه اسلام ، فرمانده سابق لشکر قدس گیلان سردارحاج حسین همدانی در همدان؛ در گفتگو با احرارگیل، اظهار کرد: مراسم پاسداشت سردارهمدانی در گیلان برگزار می شود.

عبدالله پور با بیان اینکه پاسداشت یاد و خاطره ی این سردارنامی سپاه اسلام در گیلان یادر آور رشادتهای شهدای گرانقدر و حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس گیلان است؛ افزود: سردار همدانی حق زیادی برگردن مردم بویژه فرماندهان و رزمندگان گیلان دارد و ایثارگران و مردم قدر شناس گیلان هرگز خاطرات سردارهمدانی را فراموش نمی کنند.

وی افزود: سردار همدانی بخشی از تاریخ دفاع مقدس مردم گیلان است و این تاریخ همیشه در «ذهن» و «ذکر» مردم گیلان جاودانه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هماهنگی های ایجاد شده برای برگزاری مراسمی شایسته، گفت: رایزنیها برای دعوت از سخنران برجسته ملی و نیز دعوت از خانواده گرامی سردارهمدانی صورت گرفته است.

وی افزود: چون خانواده گرامی سردار شهید حاج حسین همدانی در تدارک مراسم دیگر در استان همدان و تهران هستند لذا تاریخ دقیق برگزاری مراسم گیلان مشخص نشده است. ان شاء الله در اوایل هفته آینده بتوانیم این مراسم بزرگ را در گیلان و در مرکز استان برگزار نماییم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد