صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید همدانی شهید جهان اسلام است که مانع فروپاشی سوریه شد

مسئول سازمان بسیج کارمندان دولت گیلان گفت: شهید سردار همدانی نقش اساسی در مبارزه با تکفیری‌ها داشت و مانع از فروپاشی سوریه در کنار ارتش و نیروهای مردمی آن شد. به گزارش فارس، حسن حبیبی در جلسه شورای بسیج اداری با حضور مدیرکل و معاونان و شورای بسیج اداره کل پایانه و حمل و نقل […]

کد خبر : 18568 | 10:30 ق.ظ | ۲۲ مهر , ۱۳۹۴

حبیبی12

مسئول سازمان بسیج کارمندان دولت گیلان گفت: شهید سردار همدانی نقش اساسی در مبارزه با تکفیری‌ها داشت و مانع از فروپاشی سوریه در کنار ارتش و نیروهای مردمی آن شد.

به گزارش فارس، حسن حبیبی در جلسه شورای بسیج اداری با حضور مدیرکل و معاونان و شورای بسیج اداره کل پایانه و حمل و نقل گیلان با تسلیت شهادت سردار همدانی، اظهار کرد: سردار شهید همدانی شهید جهان اسلام است و نقش اساسی در مبارزه با تکفیری‌ها داشت و مانع از فروپاشی سوریه در کنار ارتش و نیروهای مردمی شد.

وی افزود: امام (ره) با انتخاب خط روشن نهضت عاشورا یعنی استقامت در نهضت منش و زندگی خود به دشمن فهماند که فشار اثری ندارد و امروز آن روزی است که ملت‌های اسلامی نباید در مقابل ظاهر قدرتمندانه استکبار دچار ترس و تردید شوند و دشمنان باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند و در این راه مقاومت لازم است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان دولت گیلان رمز اساسی کار و پیشرفت امام (ره) و موقعیت‌های الهی آن مرد بزرگ و مقام معظم رهبری را در شناخت دشمنان دانست.

وی با بیان اینکه تلاش بسیج در اداره‌ها باید اجرای برنامه‌های فرهنگی عمیق باشد، خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال ارتقای آمادگی معنوی، فکری، روحی، سیاسی و حفظ وحدت، اتصال و ارتباط نیروها با یکدیگر است.

حبیبی یادآور شد: بسیج به دنبال ارتباط مستحکم و دوستانه ملت و دولت و شناخت چهره دشمن در هر لباسی است.

به گزارش فارس، در نشست مذکور محمد پورمحدب به عنوان فرمانده جدید پایگاه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان معرفی و از تلاش‌های فرزان اصغری فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد