صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان رضوانشهر

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: ملت ایران هرگز روحیه استکبارستیزی خود را کنار نگذاشته‌است. به گزارش فارس، ابراهیم چراغی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ۱۳ آبان با تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: سیزدهم آبان در تاریخ معاصر ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. وی با بیان اینکه هر ساله مردم به پاس گرامیداشت شهدا حضوری چشمگیر […]

کد خبر : 18623 | 9:54 ق.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۴

رضوانشهر17

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: ملت ایران هرگز روحیه استکبارستیزی خود را کنار نگذاشته‌است.

به گزارش فارس، ابراهیم چراغی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ۱۳ آبان با تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: سیزدهم آبان در تاریخ معاصر ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر ساله مردم به پاس گرامیداشت شهدا حضوری چشمگیر در مراسم‌های ۱۳ آبان دارند، افزود: ملت همیشه در صحنه کشورمان برای حمایت از مظلومان در این روز مهم خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به نمایش می‌گذارند.

معاون فرماندار رضوانشهر با اشاره به شرایط کنونی مذاکره و تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار جهانی، گفت: نظام اسلامی ایران مدافع حق مظلومان در جهان بوده و با وحدت کلمه به آن پایبند است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب به دنیا فهماند که هنوز ملت در صحنه است، تصریح کرد: ملت ایران در حمایت از مردمان مظلوم جهان و سرکوب کردن استکبار جهانی یک گام به عقب ننشست بلکه جدی‌تر نیز عمل می‌کند.

چراغی با تصریح بر اینکه ملت ایران هرگز روحیه استکبارستیزی خود را کنار نگذاشته‌است، یادآور شد: کشورمان امروز در حال رشد و شکوفایی بوده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان با عزت و افتخار در عرصه‌های مختلف دستاوردهای مهمی به دست آورده‌است.

وی اهمیت ۱۳ آبان و انتقال مفاهیم آن به نسل جوان و نوجوان را مهم دانست و یادآور شد: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان است.

وی در ادامه از مسئولان رضوانشهر خواست تا تریبون را برای افرادی که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند قرار ندهند و مداحان نیز در این ایام بزرگ برای وحدت بیشتر در شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه پره‌سر نیز در ادامه جلسه مذکور با تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: رخداد ۱۳ آبان برای پیشبرد اهداف دین نقش مهمی داشت.

حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا امروز با ایجاد ترس و وحشت در دنیا به دنبال چپاول اموال است، گفت: استکبار جهانی با به وجود آوردن گروه‌های تکفیری و داعش به دنبال ضربه زدن به وحدت مسلمانان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد