صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه ریزی برای برگزاری کنگره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برنامه ریزی برای برگزاری کنگره ۲۲۰۰ شهید این شهرستان خبر داد و گفت: به جای برگزاری مراسمات یادبود شهدا در بخش های مختلف و به طور مجزا، باید این آئین ها را در قالب کنگره و با شکوه تر برگزار کرد. به گزارش ایلنا، جلسه برنامه ریزی کنگره ۲۲۰۰ […]

کد خبر : 18629 | 10:48 ق.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۴

دوهندو ۰۱۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برنامه ریزی برای برگزاری کنگره ۲۲۰۰ شهید این شهرستان خبر داد و گفت: به جای برگزاری مراسمات یادبود شهدا در بخش های مختلف و به طور مجزا، باید این آئین ها را در قالب کنگره و با شکوه تر برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه برنامه ریزی کنگره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت در سالن اجتماعات  فرمانداری با حضور علی وارسته معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار، روسای ادارات و بخشداران توابع  شهرستان رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت در این جلسه اظهار داشت : هدف ما از برگزاری یادواره شهدا و بردن جوانان به سفرهای راهیان نور این است که بتوانیم  فضای شهر را فضایی انقلابی و روحانی کنیم.

سرهنگ مجید دوهندو با بیان اینکه محل سپاه رشت معراج شهدا است ، افزود: در سال آینده کنگره ۲۲۰۰ شهید شهرستان را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه کنگره مذکور باید به نحوی برگزار شود که در شان و منزلت مردم شهید پرور و شهیدان گرانقدر شهرستان رشت باشد، گفت: این مراسم در ایام دهه فجر و با حضور  مداحان و سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد .

دوهندو یادآور شد : برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره باید ابتدا فضای لازم مهیا شود و بین مدیران شهرستان هماهنگی ایجاد گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت تصریح کرد: به جای برگزاری مراسمات یادبود شهدا در بخش های مختلف و به طور مجزا، باید این آئین ها را در قالب کنگره و با شکوه تر برگزار کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد