صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جبهه مقاومت، با جهاد تقویت می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری جهاد را برای رسیدن به حق و حقوق انسان‌ها عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت با جهاد تقویت می‌شود. به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه یکشنبه در مهدیه شهر رشت با اشاره به اینکه اگر جبهه مقاومت در جامعه اسلامی فعال نباشد جامعه به انحطاط کشیده می‌شود […]

کد خبر : 18632 | 12:37 ب.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۴

رمضانی15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری جهاد را برای رسیدن به حق و حقوق انسان‌ها عنوان کرد و گفت: جبهه مقاومت با جهاد تقویت می‌شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی شامگاه یکشنبه در مهدیه شهر رشت با اشاره به اینکه اگر جبهه مقاومت در جامعه اسلامی فعال نباشد جامعه به انحطاط کشیده می‌شود اظهار کرد: جهاد برای تقویت جبهه مقاومت و رسیدن به حق و حقوق انسان‌ها است.

وی نبود مقاومت را سبب به ذلت کشانده شدن جامعه عنوان کرد و افزود: با تقویت شدن جبهه مقاومت جامعه پویا، با نشاط، قدرتمند و اقتدارگرا می‌شود.

رمضانی با تاکید بر حفظ امنیت ایجاد شده در جامعه، بیان کرد: حفظ جبهه مقاومت با فضیلت‌ترین اعمال در کنار نماز است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه انسان‌هایی به قرب الهی می‌رسند که از امنیت برخوردارند، تصریح کرد: امنیت از ویژگی‌های زندگی آرمانی است و برخی مانع می‌شوند و نمی‌خواهند آرامش در جامعه حاکم باشد.

وی متذکر شد: بهترین مردم دنیا را به لحاظ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … داریم و اگر مردم قیم ما هستند باید در عمل این امر را نشان دهیم.

رمضانی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهم ذکر کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخار است و اگر کسی این خانواده‌ها را اذیت کند، خدا را اذیت کرده‌است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسلام دین رحمت، صلح و مدارا است، خاطرنشان کرد: اسلام برای این آمده تا انسان‌ها به قرب الهی برسند.

وی وظیفه تمام پیامبران الهی را دعوت بشر به بندگی خدا و اجتناب از طاغوت خواند و یادآور شد: در قرآن در کنار ایمان به خدا، کفر ورزیدن به طاغوت آمده‌است.

رمضانی مراحل درک قرآن را برشمرد و اظهار کرد: ابتدا تلاوت قرآن است و پس از آن تفکر، عمل و عرضه کردن خود به قرآن مطرح است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به آثار نماز اول وقت در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: نیکی به پدر و مادر و حفظ جبهه مقاومت از آثار نماز اول وقت است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت موجب جلوگیری از حمله دشمن به جامعه مسلمانان می‌شود، تصریح کرد: جبهه مقاومت انسان‌هایی را می‌خواهد که لایق و شایسته باشند، افرادی باید جبهه مقاومت را تشکیل دهند تا دشمن جرأت حمله به مسلمانان را نداشته‌باشد.

رمضانی به یاری خداوند نسبت به یاری‌کنندگان دین خدا اشاره کرد و گفت: شهدا از مؤمنان هستند و خداوند به آنها روزی کریمانه می‌دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهید متعلم و دانش‌آموخته خداوند متعال است، بیان کرد: شهادت افتخاری برای آنها است که در این وادی ورود می‌کنند و با اقتدار در میدان رزم می‌جنگند.

وی شهدا را ناظر توصیف کرد و یادآور شد: شهید نظر می‌کند به نور خدا و این وعده است که انسان را تشنه شهادت می‌کند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد