صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






درس ها و عبرت ها اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بی بصیرتی خواص را یکی از عوامل تأثیرگذار در جریان کربلا عنوان کرد و گفت: یکی از اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا، درس ها و عبرت های این نهضت است. به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ضمن تسلیت بمناسبت ماه محرم اظهار کرد: یکی […]

کد خبر : 18635 | 12:58 ب.ظ | ۲۸ مهر , ۱۳۹۴

عزت الله معتمد ۱۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بی بصیرتی خواص را یکی از عوامل تأثیرگذار در جریان کربلا عنوان کرد و گفت: یکی از اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا، درس ها و عبرت های این نهضت است.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ضمن تسلیت بمناسبت ماه محرم اظهار کرد: یکی از اساسی ترین ابعاد حادثه عاشورا، درس ها و عبرت های این نهضت است.

وی بی بصیرتی خواص را یکی از عوامل تأثیرگذار در جریان کربلا عنوان کرد و گفت: رویداد عاشورا در تاریخ همواره قابل تکرار است لذا با شناخت از ابعاد این حماسه می توان درس ها و عبرت های آن را آموخت.

حجت الاسلام معتمد به ارتداد و بازگشت کسانی مانند عبدالله بن عمر، عبدالله بن عباس، عبدالرحمن بن عوف، زید بن ثابت که از چهره های سرشناس و خواص بنام بودند اشاره و یادآور شد: آنان چنان به دنیا و دنیاگرایی روی آوردند و از گنجینه های طلا و نقره برخوردار شدند که پس از مرگشان می بایست آنها را با تبر بشکنند و تقسیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارتداد دینی خواص پس از رحلت رسول اکرم(ص) افزود: ارتداد نوعی آفت و خطر جدی رشد هر نهضت و انقلاب دینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتداد خواص برجسته را بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی در دهه های چهارم و پنجم دانست و گفت: ارتداد نفاق مخفی و پنهان شده در قلوب برخی از اصحاب و خواص انقلابی است.

وی ثروت های هنگفت و کلانی که برخی از خواص و چهره های سابقه دار پس از رسول خدا(ص) بدست آوردند را نخستین عامل ارتداد خواص خواند و اضافه کرد: عمیق بودن و سنگینی روابط خویشاوندی و آرمان های سیاسی جعلی، ساختگی و طبعا نامشروع از دیگر عوامل ارتداد خواص رسول اکرم(ص) است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد