صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «همدلی و همزبانی» اعلام شد

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی همدلی و همزبانی تحت عنوان« عوامل همکاری بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج البلاغه» معرفی شدند. به گزارش شبستان، مسابقه کتابخوانی همدلی و همزبانی تحت عنوان« عوامل همکاری بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج البلاغه» همزمان با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و […]

کد خبر : 18643 | 3:14 ب.ظ | ۲۹ مهر , ۱۳۹۴

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی همدلی و همزبانی تحت عنوان« عوامل همکاری بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج البلاغه» معرفی شدند.

به گزارش شبستان، مسابقه کتابخوانی همدلی و همزبانی تحت عنوان« عوامل همکاری بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج البلاغه» همزمان با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

این مسابقه برگرفته از کتاب «عوامل همکاری و اعتماد بین مردم و حکومت از دیدگاه نهج البلاغه» نوشته آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بود که به صورت بروشور در سایز A4 در اختیار کانون‌های مساجد سراسر استان قرار داده شد.

بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه این مسابقه در رشت ارسال شد که یک هزار و ۴۰۰ اثر از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان جنوبی، خوزستان، گلستان، ایلام، مرکزی، اصفهان و یزد بوده و مابقی آثار از استان گیلان است.

نفرات برتر این مسابقه امروز (۲۹ مهر) بعد از قرعه کشی در دبیرخانه کانون‌های مساجد استان به شرح زیر اعلام شد.

زهرا صانعی از تهران، مریم کیانفرد از کاشان، صغری رنجبر جمال آبادی از یزد و خلیل قربانی پور از آذربایجان غربی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همپنین محسن نظری از فومن، زهرا محمدزاده و رقیه مصطفوی از تالش، حسین احمدی از رودسر، حسین غلام مین از لشت نشاء و محمد مهدی اصغری از ضیابر صومعه سرا نیز از دیگر برندگان این مسابقه کتابخوانی هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد