صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد برگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان لنگرود

فرماندارلنگرود، تقویت روحیه استکبارستیزی را نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی دانست و گفت: اهل بیت ظلم هیچ ظالمی را تحمل نمی‌کند و عاشورا نیز یکی از جلوه‌های استکبارستیزی در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است. سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در نشست ستاد برگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان لنگرود در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار […]

کد خبر : 18675 | 12:43 ب.ظ | ۴ آبان , ۱۳۹۴

جوادپور ۵۶

فرماندارلنگرود، تقویت روحیه استکبارستیزی را نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی دانست و گفت: اهل بیت ظلم هیچ ظالمی را تحمل نمی‌کند و عاشورا نیز یکی از جلوه‌های استکبارستیزی در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.

سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در نشست ستاد برگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان لنگرود در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون زحمات و تفکرات استکبار ستیز امام راحل است.

وی شخصیت بی‌بدیل و استکبارستیز امام خمینی(ره) را نقش کلیدی در حادثه مهم ۱۳ آبان عنوان و خاطرنشان کرد: امام راحل مظهر کامل یک انسان استکبارستیز در سایه گسترش اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و اله) به جامعه رنجور ایران قبل از انقلاب بود که حرکتی را پایه ریزی و به تدریج مفاهیم و ارزش‌های اسلام ناب در جامعه شکل و پایه‌های حکومت استبدادی لرزان تا اینکه در ۲۲ آبان سال ۵۷ فرو ریخت.

جوادپور، تقویت روحیه استکبارستیزی را نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: اهل بیت ظلم هیچ ظالمی را تحمل نمی کند و عاشورا نیز یکی از جلوه‌های استکبارستیزی در مکتب اهل بیت(علیهم السلام) است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: مقاومت و پایداری مردم ایران نیز در نتیجه اثرگذاری درس استکبارستیز امام حسین(علیه السلام) است که امروز ملت ایران این روحیه استکبارستیزی را حفظ  می‌کند.

معرفی درست و منطقی انقلاب اسلامی از مصادیق مهم استکبارستیزی

وی معرفی درست و منطقی انقلاب اسلامی را از مصادیق مهم استکبارستیزی عنوان و اذعان کرد: جمهوری اسلامی بزرگترین دولت استکبارستیز و رهبر آن نیز بزرگترین رهبر استکبارستیز است.

جوادپور با اشاره به تقارن ۱۳ آبان امسال با ماه محرم، افزود: ما باید از این فرصت در جهت بررسی مقایسه‌ای آموزه‌های حسینی و انقلاب خمینی بپردازیم و ۱۳ آبان نیز فرصت توجه و دقت است تا فرهنگ عاشورایی، ولایی و انقلابی به نسل جوان منتقل شود.

فرماندار لنگرود با تاکید براینکه شکوه عظمت مردم در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی باید با همدلی و همزبانی نشان داده شود، افزود: یوم الله ۱۳ آبان باید در شهرستان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و سخنرانی‌های خوب و تاثیرگذار به بهترین شکل برگزار شود.

وی اسلام آمریکایی را حربه جریانات انحرافی و مستمسک سازمان های جاسوسی عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به نفوذ اسلام آمریکایی توجه کرده و روزنه‌های ورود این اسلام را ببندیم.

جوادپور با تاکید براینکه اسلام ناب و حقایق قرآنی باید به درستی معرفی شود، خاطرنشان کرد: راه نفوذ افکار، شعارها و اقدامات انحرافی در همه ابعاد بایستی بسته شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد