صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان گیلان +تصاویر

دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان گیلان، سه شنبه پنجم آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ۵۳ نقطه این استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی […]

کد خبر : 18678 | 2:05 ب.ظ | ۵ آبان , ۱۳۹۴

IMG_4802

دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان گیلان، سه شنبه پنجم آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ۵۳ نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب پیوسته به دلیل زمینه‌های تاریخی به وجه استکبارستیزی و بیداری در مقابل آمریکا اشاره دارند.

وی ادامه داد: آمریکا در تاریخ این مرز و بوم نشان داده، تمام آرزوی دولتمردان این کشور حرکت و رفتار افرادی است که در برابر آن نرمش نشان دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری نرمش در مقابل آمریکا را «نفوذ» عنوان کرد و افزود: در شش ماه گذشته مقام معظم رهبری ۱۵۲ مرتبه واژه «نفوذ» را در سخنان خود به‌کار برده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رمز عبور آمریکا در ایران را «نفوذ» خواند و بیان داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی پیوسته بر مقابله راه‌های «نفوذ» اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی آمریکا تاکید داشتند و فرمودند؛ «ما با هیچکدام از ابرقدرت‌ها سر سازش نداریم، نه تحت سلطه آمریکا می‌رویم و نه زیر بار شوروی، ما مسلمانیم و می‌خواهیم زندگی کنیم».

IMG_4880

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ «نه نفوذ اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشورمان اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی آنها را، نه حضور فرهنگی آنها، با همه توان مقابله خواهیم کرد»، تصریح نمود:  ملت ایران کودتای ۲۸ مرداد را فراموش نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران خصومت آمریکا در تحریک و تقویت صدام برای ایجاد جنگ ۸ ساله را فراموش نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه آمریکا برای حضور در ایران به‌دنبال جاده صاف‌کن است، خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها نشان دادند در برابر افراد سهل‌اندیش و خوش‌باور که چشم امیدشان به آمریکاست، ساکت نمی‌نشینند.

وی به پیام روشن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مذاکره با آمریکا ممنوع است»، اشاره کرد و یادآور شد: زاویه پیدا کردن با سخن مذکور نشانه انحراف است.

IMG_4832

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به اینکه تاکید بیشتری بر استکبارستیزی در سال جاری شده است، اظهار کرد: ۱۳ آبان سال جاری شعار «مرگ بر آمریکا» ملت عاشورایی ایران کوبنده‌تر از سال‌های گذشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از به آتش کشیدن پرچم آمریکا در ۱۳ آبان در این استان خبر داد و افزود: مسئولیت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این شورا پس از تشکیل ستاد با حضور دستگاه‌های عضو برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سخنرانان در نقاط مختلف گیلان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به تبیین توطئه‌های استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا اهتمام بیشتری دارند، تصریح نمود: در سال جاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری راهپیمایی ۱۳ آبان جاری در شهر رشت را از ساعت ۹ صبح اعلام کرد و گفت: «حجت‌الاسلام حیدر مصلحی» مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب رشت سخنرانی می‌کند.

IMG_4800

IMG_4806

IMG_4810

IMG_4823

IMG_4825

IMG_4828

IMG_4842

IMG_4853

IMG_4856

IMG_4859

IMG_4862

IMG_4871

IMG_4876

IMG_4882






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد