صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره ‘پیوند آسمانی ‘ در گیلان برگزار شد

جشنواره ‘ پیوند آسمانی ‘ 135 زوج تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان روز چهارشنبه با حضور میهمانان كشوری ، استانی و خیران برگزار شد. مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در مراسم جشنواره یادشده بیان كرد: این جشنواره به مناسبت ‘سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ‘ روز ازدواج و […]

کد خبر : 187 | 9:37 ق.ظ | ۲۷ مهر , ۱۳۹۱

جشنواره ‘ پیوند آسمانی ‘ 135 زوج تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان روز چهارشنبه با حضور میهمانان كشوری ، استانی و خیران برگزار شد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان در مراسم جشنواره یادشده بیان كرد: این جشنواره به مناسبت ‘سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ‘ روز ازدواج و تربیت بدنی با همیاری اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شده است.

‘ حسین علیمحمدی’ افزود: یكی از فعالیتهای اداره كل كمیته امداد حمایت از ازدواج جوانان تحت پوشش است ؛ كه بر این اساس از ابتدای سال جاری تا كنون 800 مورد جهیزیه برای نوعروسان فراهم شده است.

وی اظهار كرد: سال گذشته شش هزار فعالیت در زمینه فوق انجام شد كه چهار هزار و 400زوج جهیزیه و بقیه هدیه ازدواج دریافت كردند.

وی ،از زوجهای جوان خواست ،زندگی خویش را برمبنای اخلاق اسلامی بنا گذارند.

مدیركل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم گفت: ساده زیستی الگویی است كه می توان از زندگی امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا (س) برداشت كرد.

‘ محمد بابایی’ با اشاره به آغاز هفته ورزش و جوانان ،از زوجهای جوان خواست برای بهره مندی از زندگی سالم و شادمان نقش ورزش را جدی تلقی كنند.

جشنواره ‘ پیوند آسمانی ‘ با اجرای برنامه های متعدد برای جشن ازدواج 135زوج جوان برگزار، و در پایان مراسم از خیران برتر تجلیل شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد