صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شبکه‌های روشنگری در دهه استکبارستیزی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ۴ الی ۱۳ آبان ماه به عنوان دهه استکبارستیزی نامگذاری شده، به راه‌اندازی شبکه‌های روشنگری برای دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد. به گزارش ایکنا، عنایت رضایی‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان، ۵ آبان در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان […]

کد خبر : 18708 | 9:21 ق.ظ | ۶ آبان , ۱۳۹۴

IMG_4859

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ۴ الی ۱۳ آبان ماه به عنوان دهه استکبارستیزی نامگذاری شده، به راه‌اندازی شبکه‌های روشنگری برای دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد.

به گزارش ایکنا، عنایت رضایی‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان، ۵ آبان در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان گیلان، با بیان اینکه از ۴ الی ۱۳ آبان‌ماه امسال به عنوان دهه استکبارستیزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: همزمان با این دهه، ویژه‌برنامه‌های مختلفی در استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های این دهه همزمان با افشاگری حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون آغاز و تا ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبارستیزی ادامه خواهد یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی نشست‌های بصیرت‌افزایی و تبیین مواضع و اجرای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های مهم این دهه عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ نشست بصیرتی با موضوع‌های مرتبط در استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان به راه‌اندازی شبکه‌های روشنگری برای دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و از برپایی نمایشگاه فرهنگی با موضوع استکبارستیزی در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و دانشجو با محوریت دهه استکبارستیزی و مسابقات فرهنگی در عرصه دانش‌آموزی و فرهنگیان طی این دهه در استان برگزار می‌شود.

رضایی‌پور با بیان اینکه ۱۳ آبان اوج فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه است، خاطرنشان کرد: مشارکت نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه‌های این روز، از اولویت‌های اجرای برنامه‌هاست.

وی از عموم مردم برای حضور باشکوه در برنامه‌های گرامیداشت دهه استکبارستیزی در استان دعوت کرد.

علی وارسته، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت نیز در ادامه، با اشاره به شدت روزافزون جریان تکفیری‌ها و داعش‌، خاطرنشان کرد: هر کدام از ما در راهپیمایی ۱۳ آبان با هر گامی که بر می‌داریم باید بر انسجام اجتماعی و اقتدار نظام اسلامی بیافزاییم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد