صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ترسیم نقاشی با محوریت استکبارستیزی در خیابان‌های رشت

  فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نقاشی با محوریت استکبار ستیزی در خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین قشر جوان است که در هفته استکبارستیزی انجام می‌شود. به گزارش تسنیم، سرهنگ مجید دوهندو، در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان گیلان اظهار داشت: با توجه به […]

کد خبر : 18710 | 9:27 ق.ظ | ۶ آبان , ۱۳۹۴

 دوهندو ۰۲۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نقاشی با محوریت استکبار ستیزی در خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین قشر جوان است که در هفته استکبارستیزی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ مجید دوهندو، در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان گیلان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مسیرهای اصلی و طولانی راهپیمایی روز یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی و هم‌زمان با ماه محرم است بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، سپاه آمادگی کامل خود برای برگزاری این راهپیمایی با شکوه را اعلام می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسیر محوله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌علت ساخت‌وساز در محدوده خیابان امام خمینی(ره) دورتر می‌شود، تغییراتی صورت داده‌ایم که به بهترین نحو ممکن این راهپیمایی عظیم را با شکوه  بیشتری انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: حضور پر شور مردم عزیز به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی نشانگر استکبارستیزی و فرصتی برای مقابله با اهداف و افکار شوم دشمنان انقلاب اسلامی است.

سرهنگ دوهندو در دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان خاطر نشان کرد: نقاشی با محوریت استکبار ستیزی در خیابان‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین قشر جوان است که در هفته استکبارستیزی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود و امیدواریم نهایت استفاده را از بیانات ایشان داشته باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد