صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری ۵۰۰ یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس گیلان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان از برگزاری ۵۰۰ یادواره مدرسه‌ای شهدای دانش‌آموز هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان خبر داد. محمد نیک‌فطرت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در گیلان اظهار کرد: امسال یادواره شهدای دانش‌آموزی در آستانه‌اشرفیه با حضور خانواده شهید محمدحسین فهمیده در گلزار شهدای این […]

کد خبر : 18715 | 10:26 ق.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۴

شهید دانش آموز50

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان از برگزاری ۵۰۰ یادواره مدرسه‌ای شهدای دانش‌آموز هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

محمد نیک‌فطرت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در گیلان اظهار کرد: امسال یادواره شهدای دانش‌آموزی در آستانه‌اشرفیه با حضور خانواده شهید محمدحسین فهمیده در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۵۰۰ یادواره مدرسه‌ای شهدای دانش‌آموز هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در نقاط مختلف گیلان خبر داد و افزود: حضور گسترده دانش‌آموزان در میعادگاه‌های نماز جمعه از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مذکور است.

نیک‌فطرت با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها در هفته بسیج دانش‌آموزی مدرسه‌محور است، تصریح کرد: مسابقه‌های ورزشی، دو رهروان شهدا، مسابقه‌های فرهنگی، روزنامه دیواری و … هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان، اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی هم‌زمان با ۱۳ آبان‌ماه جاری را از برنامه‌های این سازمان برشمرد و بیان کرد: ۱۳ آبان‌ماه امسال کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از لنگرود عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور در دفاع مقدس می‌شوند.

وی به غبارروبی مزار شهدا در هفته بسیج دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه نقاشی «امیدان» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته مذکور است.

نیک‌فطرت از برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی در ۱۳ آبان ماه جاری در مدارس گیلان به‌ویژه شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان پس از برگزاری صبحگاه راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را آغاز می‌کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد