صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی ضد آمریکایی ۱۳ آبان تعطیل شدنی نیست

امام جمعه آستارا گفت: راهپیمایی ضد آمریکایی ۱۳ آبان یادآور مقابله با استکبار جهانی و روحیه ضد استکباری مردم ایران اسلامی است و تعطیل شدنی نیست. به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا […]

کد خبر : 18718 | 11:21 ق.ظ | ۹ آبان , ۱۳۹۴

حافظ نیا

امام جمعه آستارا گفت: راهپیمایی ضد آمریکایی ۱۳ آبان یادآور مقابله با استکبار جهانی و روحیه ضد استکباری مردم ایران اسلامی است و تعطیل شدنی نیست.

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ و مهمی بوده و در نظام اسلامی برای همیشه تاریخ باقی مانده و دنیا را خیره کرده است.

وی ۱۳ آبان را روزی مهم در تاریخ کشور دانست و با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه تر سالگرد این روز گفت: برپایی آیین های ویژه برای روزهای به یاد ماندنی انقلاب از جمله ۱۳ آبان سبب زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی و مرور آن برای نسل جوان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا با اشاره به روحیه ضد استکباری مردم ایران تصریح کرد: برافراشتن پرچم استکبار ستیزی از ویژگی ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و نمی توان از این ویژگی و شعارهای استکبار ستیزی عدول کرد.

 وی ادامه داد : هیچ کس حق ندارد که آرمانهای این روز بزرگ را منحرف کند و  شعار روز ۱۳ آبان همان شعار ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه دولتمردان نباید فریب خنده های آمریکایی ها را بخورند گفت: سازش با آمریکایی که در روند سیاسی خودش زور گو بوده و  اهل تعامل نیست معنا ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران جایگاه حامیان آمریکا نیست و ملت سرافراز ایران اسلامی اجازه نفوذ آمریکا به کشور را نخواهند داد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی تصریح کرد: باید نحوه زندگی کردن صحیح را بر مبنای ارزش های اسلامی قرار دهیم و تعالی و پیشرفت جامعه در گرو تقویت فرهنگ عمومی است.

 امام جمعه آستارا به حربه های مختلف دشمنان در جلوگیری از توسعه ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: انقلاب ما فرهنگی است و دشمن نیز فرهنگ غنی ایران را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا هجمه فرهنگی دشمن را  جنگ خاموش دانست و اظهار کرد: با شناسایی عوامل ضد فرهنگی و اولویت بندی باید راهکار های اصلی را عملی کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد