صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۳ آبان تبلور خشم الهی و انقلابی ملت علیه اسکتبار و آمریکاست

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان تبلور خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه استکبار و آمریکاست. حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهداف این ستاد در یوم‌الله سیزده آبان اظهار داشت: نهضت امام حسین(ع) الگوی حرکت‌های حق‌طلبی در عالم است […]

کد خبر : 18724 | 8:08 ق.ظ | ۱۰ آبان , ۱۳۹۴

حسین کاشانی‌پور ۲۲

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان تبلور خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه استکبار و آمریکاست.

حسین کاشانی‌پور رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهداف این ستاد در یوم‌الله سیزده آبان اظهار داشت: نهضت امام حسین(ع) الگوی حرکت‌های حق‌طلبی در عالم است و ایشان نیز فرمودند که قیام من برای شما الگوست و پیام‌های عاشورا نیز همیشگی است و در اهمیت درون‌مایه نهضت عاشورا این موضوع قابل رصد است.
وی با اشاره به تقارن روز عاشورا و ۱۳ آبان در سال گذشته گفت: این تقارن مبارکی بود و یک پیام در ۲ فاصله طولانی را ارائه کرد، جریان حق و باطل یک جریان همیشگی است و امام(ره) در نهضت الهی ما پرچمدار ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار بود.رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به اهمیت روز ۱۳ آبان از منظر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) بعد از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند که یک انقلاب بزرگتر از انقلاب اول اتفاق افتاده است و دانشجویان پیرو خط امام نیز با اشارات امام لانه شیطان را فتح کردند.

کاشانی‌پور در ادامه سخنان خود پویاترین مناسبت در نظام جمهوری اسلامی را روز ۱۳ آبان و استکبارستیزی مردم عنوان کرد و گفت: این موضوع یک مسئله فرامرزی است، مسئله دهه فجر با این حال که جنبه محوری و مادری دارد و روند تاریخ را عوض کرد، در مرز نظام جمهوری اسلامی و تأکید ملت بر آرمان‌هاست، اما پیام روشن ۱۳ آبان که بحث ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، بلند‌کردن شعار هیهات منا الذله امام حسین(ع) در عالم است و پیام امام حسین(ع) زنده‌ترین پیام ظلم‌ستیزی در تاریخ محسوب می‌شود.

وی به تقارن ۳ رویدادی که در فواصل مختلف در روز ۱۳ آبان اتفاق افتاده است، اشاره کرد و گفت: تبعید حضرت امام(ره) در اعتراض به کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی ۳ اتفاقی بود که در فواصل گوناگون اما در یک روز روی داد.رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که رویارویی استکبار پیچیده‌تر و شدیدتر شده است، البته از همان پیروزی انقلاب هم کسانی بودند که الهام‌بخش مبارزه با استکبار بودند. از همان زمان هم کسانی بودند که هرگاه امام بحث مبارزه با استکبار را مطرح می‌کردند به ایشان توصیه می‌کردند: “ما نمی‌توانیم با همه دنیا بجنگیم” و آن زمان هم از نرمش‌ دم می‌زدند که این قبیل افراد، امروز نیز وجود دارند.

کاشانی‌پور موجودیت، سرزندگی، شادابی، اقتدار، عظمت و عزت کشور را در گروی حق‌طلبی، آزادگی و ایستادگی ملت دانست و گفت: در حال حاضر کسانی را داریم که چشم خود را بر جنایت آمریکایی‌ها می‌بندند و گاهی به اشخاصی که از حقوق ملت دفاع می‌کنند نامه می‌نویسند و اعلام می‌کنند که تهدیدات آمریکا را نادیده بگیرند و می‌گویند که موشک عماد ما برجام را نقض کرده است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی را در گروی آرمان‌خواهی و استکبارستیزی‌های ملت ایران دانست و گفت: ۱۳ آبان تبلور خشم انقلابی، الهی و حسینی ملت ایران است و در این روز ملت ایران با هوشیاری علیه استکبار و در رأس آن آمریکا قدم برداشتند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با انتقاد از برخی کسانی که اشتباهات را توجیه می‌کنند، گفت: عنصری در روابط خارجی ما دچار اشتباهاتی می‌شود و عده‌ای با توجیهات خود سعی دارند که بر این اشتباهات سرپوش بگذارند.

کاشانی‌پور با بیان اینکه استکبار و آمریکا رو به افول هستند و هیچ یک از آرزوهایشان برآورده نشده است، گفت: اگر امروز می‌بینیم که طرف آمریکایی بر سر میز مذاکره با ما نشسته و برخی از مسئولان ما دچار ذوق‌زدگی و خوشحالی شده‌اند، این موضوع از عدم علم سیاسی آنها حکایت دارد.

وی در پایان تصریح کرد: آنچه در روز ۱۳ آبان امسال رخ می‌دهد یک مرگ بر آمریکا در ۱۳۹۴ است و مردم دوباره این شعار را با صلابت بیشتر سر خواهند داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد