صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پدر شهید فهمیده در شهرستان آستانه اشرفیه: وصیتنامه شهدا در مدارس توزیع شود

پدر شهید حسین فهمیده بر آشنایی نوجوانان با افکار و روحیات شهدا تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با توزیع وصیت نامه شهدا در مدارس، نسل جدید را با روحیات و ویژگی های شخصیتی شهدا آشنا کند. به گزارش مهر، محمد تقی فهمیده ظهر شنبه با حضور در مراسم بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی و سالروز […]

کد خبر : 18729 | 6:09 ق.ظ | ۱۰ آبان , ۱۳۹۴

فهمیده ۶۲

پدر شهید حسین فهمیده بر آشنایی نوجوانان با افکار و روحیات شهدا تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با توزیع وصیت نامه شهدا در مدارس، نسل جدید را با روحیات و ویژگی های شخصیتی شهدا آشنا کند.

به گزارش مهر، محمد تقی فهمیده ظهر شنبه با حضور در مراسم بزرگداشت روز بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت «حسین فهمیده»  با توصیه به قرائت قرآن و اطاعت از پدر و مادر به نوجوانان اظهار کرد: مربیان و معلمان با توزیع وصیت نامه شهدا در مدارس نسل دانش‌آموزی را با ویژگی های شهدا آشنا کنند تا دانش آموزان بتوانند با پدر و مادر شهیدان در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: باید با آشنایی با رفتار و سیره شهدا، حرمت شهیدان را حفظ کنیم.

پدر شهید فهمیده با بیان اینکه پیروی از دین و توجه به نماز از تاکیدات شهدا بود، افزود: توصیه شهدا به نوجوانان اهمیت دادن به نماز است.

در ادامه این مراسم خواهر شهید فهمیده به ذکر خاطرات شهید حسین فهمیده پرداخت و گوشه ای از عشق و ارادت شهید فهمیده به امام راحل (ره) و نحوه حضور وی در جبهه و شهادتش را برای حاضران تشریح کرد.

حضور امام‌جمعه، روحانیون، مسئولین استانی و شهرستان، خانواده‌های شهدا و دانش آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه و بخش بندر کیاشهر همراه با سینه زنی  دانش آموزان از جلوه‌های مراسم روز بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهید فهمیده در آستانه اشرفیه بود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد