صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور مردم گیلان در ۱۳ آبان دفاع از هویت انقلاب و ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور مردم گیلان در مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از هویت و اساس انقلاب، نظام و ولایت است. حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در حاشیه نشست کنگره ملی بزرگداشت ۸ هزار شهید گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فرا ‌رسیدن […]

کد خبر : 18738 | 9:58 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۴

عزت الله معتمد ۱۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور مردم گیلان در مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از هویت و اساس انقلاب، نظام و ولایت است.

حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در حاشیه نشست کنگره ملی بزرگداشت ۸ هزار شهید گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فرا ‌رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ حرکتی به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشتند که حضرت امام خمینی(ره) آن را به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند.

وی با گرامیداشت و تبریک روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: امروز در دهه چهارم انقلاب ایران اسلامی با وجود شیطنت‌ها و دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تمام حوزه‌ها از جمله بخش‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی در اوج اقتدار و عزت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: وحدت، همدلی و حضور ملت عزیز ایران اسلامی در صحنه‌های دفاع از هویت و اساس انقلاب و نظام از مهم‌ترین مظاهر و بنیان‌های عزت و اقتدار ملی در مقابل نیرنگ، فتنه و دسیسه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری مظهر و شاخص عزت، اقتدار و وحدت ملی هستند، خاطرنشان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب رمز بقا و تداوم این انقلاب را حفظ وحدت توأمان با مقاومت، ایستادگی و دشمن‌ستیزی می‌دانستند به طوری که شرط پیروزی در رأس افکار و اندیشه‌های امام و رهبری، حضور مستمر ملت همراه با ایستادگی در مقابل دشمنان است.

معتمد با اشاره به حضور همیشگی و پیشتازی مردم گیلان در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب، یادآور شد: امسال نیز مردم گیلان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سایه تدابیر و درایت آیت‌الله قربانی، نماینده معزز ولی فقیه در گیلان که از علَم‌ها و شاخص‌های عالم دینی، با بصیرت و آگاه به زمان است، و نیز تلاش دلسوزانه استاندار مردمی و با اخلاق استان و تعامل شایسته دستگاه‌ها، سازمان و نهادهای مربوطه حضور باشکوهی مبتنی بر دشمن‌ستیزی خواهند داشت.

وی متذکر شد: این حرکت مردم فهیم و با بصیرت گیلان در ۱۳ آبان می‌تواند برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان در ولایتمداری به ثبت برساند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد