صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان املش برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۵ شهید فرهنگی شهرستان املش برگزار شد. به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه املش دیروز،۹آبان در مراسم یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۵ شهید فرهنگی این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدرسه شهید باهنر املش برگزار شد، اظهار کرد: […]

کد خبر : 18740 | 10:01 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۴

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۵ شهید فرهنگی شهرستان املش برگزار شد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه املش دیروز،۹آبان در مراسم یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۵ شهید فرهنگی این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدرسه شهید باهنر املش برگزار شد، اظهار کرد: شهدا دارای روحیه شجاعت و شهامت بالایی بودند و روحیه خدایی داشتند و در مقابل دشمن زمان خویش ایستادند و خطر و تهدیدات دشمن را دفع کردند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: ما باید در برابر دشمنان این نظام که برای ملت بزرگ ایران دندان تیز کرده اند، مقاومت کنیم و مخصوصاً پوزه استکبار جهانی، شیطان بزرگ، آمریکا را به خاک بمالیم.

حجت الاسلام روحانی به نقش الگو و اسوه در زندگی انسان ها اشاره کرد و گفت: قرآن، پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت ابراهیم(ع) را در قرآن به‌عنوان الگویی برای همه انسان ها معرفی کرده و شهدای ما هم با تأسی از شهدای کربلا و شهید فهمیده و جمشید داداشی املشی هم که ۱۳ ساله بودند و شهید شدند، با الگوبرداری از قاسم بن الحسن(ع)، الگویی برای دانش آموزان نوجوان ما شدند.

امام جمعه املش تصریح کرد: سن نوجوانی آغاز خواهش های نفسانی است و شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس به همه این خواهش های نفسانی پشت پا زدند و در مسیر جهاد فی سبیل الله قدم گذاشتند و به خدا روی آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجام اعمال و فرائض دینی برای همه، به ویژه نوجوانان و جوانان، از بهترین مسیرها برای ادامه راه شهداست که مایه خوشبختی دنیا و آخرت هم می شود و باید بدانیم طبق آیه قرآن روح شهدا زنده و جاودانه است و نزد پروردگار باری تعالی متنعم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد