صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه نقض عهد آمریکایی در دانشگاه‌های گیلان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان از برگزاری مسابقه نقض عهد و جنایت‌های آمریکا همزمان با ۱۳ آبان در دانشگاه‌های این استان خبر داد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان به […]

کد خبر : 18749 | 1:43 ب.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۴

مهدوی14

مسئول دفتر نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان از برگزاری مسابقه نقض عهد و جنایت‌های آمریکا همزمان با ۱۳ آبان در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان به برکت خون شهدای دانش‌آموز و قیام عاشورایی دانشجویان در اشغال و تسخیر لانه جاسوسی دولت یزیدپرور، یزیدیاور و یزیدباور آمریکا انجام شده و برای ملت ایران جهان اسلام و مستضعفان روز بسیار بزرگ و مهمی است.

وی به تعبیر امام (ره) مبنی بر اینکه تسخیر سفارت شیطان بزرگ انقلاب ملت ایران بود اشاره کرد و افزود: وظیفه فرهیختگان ناصح و دلسوز جامعه دانشجو، طلبه و روحانی بزرگداشت و حفاظت از روز بسیار خجسته ۱۳ آبان برای ملت ایران است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای زنده نگه‌داشتن ۱۳ آبان در فضای دانشگاهی این استان تدارک دیده شده‌است، تصریح کرد: همزمان با ۱۳ آبان مسابقه نقض عهد و جنایت آمریکا در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسه‌های مناظره و تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های استان خبر داد و یادآور شد: انجام فضاسازی محیطی و تبلیغی برگزیده از جمله‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان نظام و انقلاب در دانشگاه‌های گیلان پیش‌بینی شده‌است.

مهدوی به برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای دانشگاهی درباره ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: موظف هستیم با روش‌های مختلف جلسه‌های تبیین یا فضاسازی تبلیغی برای آگاه‌سازی توده مردم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه جریانی از ابتدای انقلاب باورشان به قدرت و مدد الهی کم بوده‌است، خاطرنشان کرد: جریان مذکور اراده و قدرت ملت را نادیده می‌گیرند و در قبال جریان استعمار و استثمار قدرت‌های بزرگ همواره در انفعال و درصدد سازشکاری هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان به دستیابی جریان مذکور در برخی از زمان‌ها به دلیل نظام مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران به بخشی از مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور اشاره کرد.

وی اضافه کرد: جریان مورد نظر براساس باور اینکه قدرت کدخداهای روی زمین از خدا بیشتر جلوه کرده و بیشتر است درصد بزک کردن چهره قدرت‌های استعمارگر و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا هستند.

به گفته مهدوی، از آنجا که زمزمه‌های کاذبین زشت کلام در فضای رسانه‌ای خاص افسادطلب امروز درصدد عادی‌سازی رابطه دزد بزرگ عالم آمریکا است، باید هشدارها و شعائر انقلابی خود را جدی‌تر پیگیری کنیم و شعار ارزشی دینی، الهی، ملی و وطن‌پرستانه مرگ بر آمریکا رساتر از گذشته فریاد بزنیم.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای خدمت به شیطان بزرگ و دزد بزرگ عالم را جدی‌تر از خدمت به مردم ایران پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: برخی به جای اینکه با سیاست‌های حکیمانه و عزت‌مداری تعامل با تمام دنیا را پیگیری کنند در شیپور انفعال و «ما نمی‌توانیم و قدرت مقابله نداریم» می‌دمند تا آمریکا را که ملت ایران از در بیرون کرده از پنجره وارد و حاکم بر کشور کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان متذکر شد: اگر عده مذکور به دنبال مصلحت مردم هستند به جای زمینه‌سازی ورود کالای مصرفی و شرکت‌های نمادین و سودآور آمریکایی مانند مک‌دونالد و … در کشور باید به دنبال فناوری و تکنولوژی قدرت‌های بزرگ باشند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد