صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیداری اسلامی منطقه از پیامدهای ۱۳ آبان بود

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان گفت: بیداری اسلامی و خودباوری و اعتماد به‌نفس مردم کشورهای منطقه از پیامدهای مهم ۱۳ آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی بود. نادر یارحسینی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی اظهار کرد: پیامدهای مهم سیزده آبان بسیار است. وی پیروزی داخلی در برابر طاغوت را یکی از […]

کد خبر : 18761 | 11:29 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۴

بیداری اسلامی

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان گفت: بیداری اسلامی و خودباوری و اعتماد به‌نفس مردم کشورهای منطقه از پیامدهای مهم ۱۳ آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی بود.

نادر یارحسینی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی اظهار کرد: پیامدهای مهم سیزده آبان بسیار است.

وی پیروزی داخلی در برابر طاغوت را یکی از پیامدهای ۱۳ آبان عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان با الطاف و امدادهای الهی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و منشأ خیرات و برکات بسیاری برای ایران اسلامی و دیگر ملل اسلامی و جوامع جهانی شد.

این مسئول با بیان اینکه پیروزی مذکور ملت‌ها را بیدار و به آنها خودباوری و اعتماد به‌نفس بخشید، افزود: این مسئله موجب شده تا با شهامت در مقابل مستکبران و پادشاهان و ستمگران بایستند و تسلیم زور و دیکتاتوری نشوند.

وی قیام شیعیان بحرین علیه آل‌خلیفه، پیروزی مردم لیبی و تونس و یمن در مقابل دست‌نشاندگان آمریکا و  مبارزه در مقابل نظام سرمایه‌داری در خیابان‌های اروپا و آمریکا را حاصل بیداری اسلامی دانست و گفت: حرکت بر ضد کفر و ستم در بسیاری از کشورهای منطقه وابسته به استکبار آمریکا ادامه دارد و این‌ها مرهون قیام امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

یارحسینی تبعید امام راحل را از دیگر پیامدهای ۱۳ آبان عنوان کرد و افزود: پاکسازی کشور از جاسوسان و عوامل استکبار از دیگر پیامدهاست و در این روز هزاران نفر از نیروهای آمریکایی و صهیونیستی در کشور ما تحت عناوین مختلف مستشار سیاسی، اقتصادی، نظامی و مهندس حضور داشتند و از حقوق هنگفت از منابع کشور برخوردار بودند و ملت ایران را تحقیر، توهین و تمسخر می‌کردند.

وی تصرف لانه جاسوسی آمریکا را از جمله حوادث مهم ۱۳ آبان ذکر کرد و یادآور شد: برای حفظ انقلاب اسلامی این هدیه الهی به ملت ایران نیازمند حراست و پاسداری دائمی است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان گفت: دانشجویان پیرو خط امام با هوشیاری دقیق تمام رفت و آمدهای سفارت آمریکا در تهران را نظارت می‌کردند که متوجه حرکات مشکوکی شدند.

وی ادامه داد: عده‌ای از وابستگان و مزدوران آمریکا بر آن بودند تا توسط دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت آمریکا انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما حضور به‌موقع دانشجویان به لانه جاسوسی و دستگیری آنها اسناد و مدارک بسیاری مبنی بر سرنگون کردن انقلاب یافتند که این روش دانشجویان، لیبرال‌ها و ضدانقلاب و وابستگان به آمریکا و حتی دولت موقت را خوش نیامد و آنها را ناخشنود کرد و خواستار برخورد شدند اما امام راحل این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند و از دانشجویان قدردانی کرده و کار انقلابی آنها را ستودند.

وی به راه‌های مبارزه با استکبار اشاره کرد و یادآور شد: خودباوری و اعتماد به‌نفس، برخورد تهاجمی، شکیبایی و پایداری در مبارزه، تقویت بنیه اقتصادی، توجه به فرهنگ خودی، بومی و محلی و… از جمله راه‌های مبارزه با استکبار است.

یارحسینی تقویت فرهنگ مذهبی و ملی و محلی و آداب و سنن اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی و دینی و انقلابی را از مهم‌ترین راهکارهای حفظ فرهنگ و هویت بخشی کشور و ایجاد مصونیت در جوانان در مقابل فرهنگ بیگانه دانست.

وی با تأکید بر ضرورت حضور موثر مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، متذکر شد: در این روز مردم ایران انزجار و نفرت خود را نسبت به مستکبران عالم و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم ابراز می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد