صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور باشکوه مردم ولائی گیلان

ملت سرافراز استان گیلان در بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه ای دیگر آفریدند و صفحه ای درخشان از غیرت ملی و عزم الهی خویش در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به تاریخ پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند. روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه آحاد ملت همیشه در صحنه از جمله طلاب، […]

کد خبر : 18784 | 12:46 ب.ظ | ۱۳ آبان , ۱۳۹۴

ملت سرافراز استان گیلان در بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه ای دیگر آفریدند و صفحه ای درخشان از غیرت ملی و عزم الهی خویش در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به تاریخ پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند. روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه آحاد ملت همیشه در صحنه از جمله طلاب، دانش آموزان و دانشجویان دوشادوش سایر اقشار امت مقتدر استان همیشه حاضر گیلان، صحنه هایی باشکوه، بدیع و آسمانی آفریدند. صحنه هایی از حضور حماسی که نشان دهنده بصیرت انقلابی و تداوم پیوندهای متبرک با ولایت فقیه است. اراده آهنین جوانان پرشور استان گیلان و نشاط توام با نجابت نسل سوم انقلاب اسلامی در این روز یک بار دیگر طومار افکار پلید دشمنان اسلام در مایوس ساختن جوانان را در هم پیچید.

حماسه بزرگ روز سیزدهم آبان ماه در استان گیلان جاودانه ای دیگر از موج خروشان و آگاهی بخشی است که پایه های کاخ پوسیده استکبار آمریکایی را به لرزه در آورده .

آحاد ملت در این روز نشان دادند همانگونه که دانشجویان و دانش آموزان در سال های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه ای آگاهانه آغاز نمودند، مسیر مبارزه با استکبار توسط فرزندان انقلاب اسلامی تداوم خواهد یافت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن پاسداشت یاد شهیدان گرانقدر سیزدهم آبان، مراتب تشکر و تقدیر خود را از حضور نوجوانان و جوانان، امت حزب الله و ولایی گیلان برای حضور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می دارد. بی شک پیوند ناگسستنی امت با ولایت، تحکیم برنامه ها و تعظیم مناسبت ها، برگ زرینی ست که در صفحه درخشان انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد