صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گیلان عطر شهادت گرفته است

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از دو شهید گمنام در هفته جاری خبر داد و گفت: گیلان عطر شهادت گرفته و مراسم تشییع پیکر پاک شهید سیرت‌نیا فردا در رشت برگزار می‌شود. به گزارش فارس، حسن حبیبی پیش از ظهر امروز در کانون بسیج جوانان شهر رشت با […]

کد خبر : 18848 | 12:50 ب.ظ | ۱۸ آبان , ۱۳۹۴

حبیبی12

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از دو شهید گمنام در هفته جاری خبر داد و گفت: گیلان عطر شهادت گرفته و مراسم تشییع پیکر پاک شهید سیرت‌نیا فردا در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حسن حبیبی پیش از ظهر امروز در کانون بسیج جوانان شهر رشت با بیان اینکه این روزها گیلان عطر شهادت گرفته است، اظهار کرد: هفته گذشته شاهد تشییع پیکر سجاد طاهرنیا بودیم و فردا مراسم تشییع پیکر پاک سیرت‌نیا در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر اسماعیل سیرت‌نیا ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه رشت انجام می‌شود، افزود: پنجشنبه هفته جاری نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت میزبان دو شهید گمنام و خوشنام است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان به فرا رسیدن مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: به نیت ۷۲ شهید کربلا تعداد ۷۲ نفر از پایگاه‌های بسیج اداره‌های گیلان به اربعین حسینی کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد خلاقیت در حوزه گسترش و احیای فرهنگ بسیجی در اداره‌ها، خاطرنشان کرد: کارمندان بسیجی در کنار مردم در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

حبیبی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یادآور شد: بسیاری می‌خواستند امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا را کمرنگ جلوه دهند اما حضور مردم و کارمندان اداره‌ها و دستگاه‌ها پرشورتر و گسترده‌تر بود.

وی متذکر شد: حضور گسترده کارمندان اداره‌های و دستگاه‌ها در کنار توده مردم تاثیرگذار است و این حضور انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد