صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید طرح جامع اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تدوین شود

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: طرح جامع اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید تدوین شود. محمدحسین زارع، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال مراسم دهه فجر به سه مقطع تقسیم شده است. وی به هفته استقبال از دهه فجر […]

کد خبر : 18902 | 1:19 ب.ظ | ۲۴ آبان , ۱۳۹۴

محمدحسین زارع ۰۲۱

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: طرح جامع اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید تدوین شود.

محمدحسین زارع، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال مراسم دهه فجر به سه مقطع تقسیم شده است.

وی به هفته استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی از پنجم تا ۱۱ بهمن ماه اشاره کرد و افزود: ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه روزهای ظهور و بروز برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی است.

زارع با تاکید بر بهره‌برداری از فضای روز ۲۲ بهمن، بیان کرد: رسانه‌ها باید بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را انتشار دهند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی را از موضوع‌های مهم در اجرای برنامه‌ها خواند و تصریح کرد: جریان‌سازی انقلاب اسلامی در دهه فجر از موضوع‌های مهم است و پیوند بین مردم و انقلاب را باید بتواند قوی‌تر کند.

وی بر یادآوری و زنده کردن خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اغنا و آگاهی‌بخشی نسبت به برنامه‌هایی دهه فجر انقلاب اسلامی باید مد نظر رسانه‌ها باشد.

زارع خواستار مردمی‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: دهه فجر سال گذشته تعداد ۲۲ هزار برنامه اجرایی شده است.

این مسئول از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ۳۴ روستا در کشور خبر داد و یادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی توسط ستاد مذکور تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت رسانه در تمام عرصه‌ها، اظهار کرد: راهکار استفاده مطلوب برای پوشش اخبار دهه فجر توسط رسانه‌های مختلف باید ارائه شود.

زارع بر فعال‌تر کردن رسانه‌ها در حوزه انقلاب اسلامی و برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: طرح جامع اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید تدوین شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد