صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کتاب زندگینامه ۵۰ شهید هنرمند گیلان رونمایی شد

کتاب زندگینامه ۵۰ شهید هنرمند گیلان با حضور معاون قرآنی و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. به گزارش  فارس، در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب گیلان، مراسم اهدای لوح تقدیر به ناشران برگزار شد. در نمایشگاه کتاب مذکور از طراح پوستر نمایشگاه «امید ژاله» قدردانی و کتاب «عرشیان هنرمند» زندگینامه شهدای هنرمند گیلانی […]

کد خبر : 18910 | 2:15 ب.ظ | ۲۵ آبان , ۱۳۹۴

عرشیان هنرمند ۱۲

کتاب زندگینامه ۵۰ شهید هنرمند گیلان با حضور معاون قرآنی و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش  فارس، در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب گیلان، مراسم اهدای لوح تقدیر به ناشران برگزار شد.

در نمایشگاه کتاب مذکور از طراح پوستر نمایشگاه «امید ژاله» قدردانی و کتاب «عرشیان هنرمند» زندگینامه شهدای هنرمند گیلانی رونمایی شد، محمدرضا بینش برهمند این کتاب را گردآوری کرده است.

کتاب زندگینامه ۵۰ شهید هنرمند گیلان نیز با حضور سردار مهدی کاظمی‌پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآنی و عترت وزیر ارشاد رونمایی شد.

فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز توسط جامعه نویسندگان این استان مورد قدردانی قرار گرفت.

مدیرکل ارشاد گیلان در حاشیه مراسم مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با ۲۱۰ غرفه و ۳۵۰ ناشر از امروز تا یکم آذر ماه امسال در محل نمایشگاه‌های دایمی استان دایر است.

فیروز فاضلی به ارائه ۳۴ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب گیلان اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ ناشر کشوری و ۳۵ ناشر استانی در نمایشگاه مذکور حضور دارند و ۳۰ ناشر به صورت متمرکز که ۱۰۰ نمایندگی ناشران داخلی و خارجی هستند.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ میلیون تومان یارانه بن کتاب اختصاص داده شده است، تصریح کرد: کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گفته این مسئول، ۱۰ درصد تخفیف از طرف ناشران و ۲۰ درصد توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

وی رونمایی از کتاب عرشیان هنرمند شهدای هنرمند گیلان را از برنامه‌های جانبی نمایشگاه عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌های قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی، نقد کتاب، کارگاه خاطره‌نویسی، تصویرسازی، مسابقه کاردستی و کتاب، نقد شعر و فعالیت‌های ادبی با موضوع کتاب و … از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب است.

به گزارش فارس، یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در محل نمایشگاه دایمی این استان کارخانه فرش گیلان با حضور ۳۵۰ ناشر افتتاح شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد