صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رمز ماندگاری بسیج، تبعیت از فرمان رهبری و در خط ایشان بودن است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری بسیج است، گفت: بسیجیان باید با بصیریت وارد میدان شوند. به گزارش فارس، مجید دوهندو صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان رشت با اشاره به اینکه بسیجیان باید با گردان بیت‌المقدس ارتباط زیادی داشته باشند، اظهار کرد: امروز نیاز به تمرین بیشتری داریم. […]

کد خبر : 18950 | 10:35 ق.ظ | ۳۰ آبان , ۱۳۹۴

دوهندو ۰۲۶

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری بسیج است، گفت: بسیجیان باید با بصیریت وارد میدان شوند.

به گزارش فارس، مجید دوهندو صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان رشت با اشاره به اینکه بسیجیان باید با گردان بیت‌المقدس ارتباط زیادی داشته باشند، اظهار کرد: امروز نیاز به تمرین بیشتری داریم.

وی به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: بسیجیان گیلانی در این ساعت و هوای سرد جمع شده‌اند تا چنین رزمایش بزرگی را برگزار کنند و این کار بسیار مهمی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تنها رمز ماندگاری بسیج را تبعیت از فرمان رهبری و در خط ایشان بودن دانست و گفت: بسیجیان باید با بصیریت وارد میدان شوند.

وی به امنیت ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ایران اسلامی با وجود تهدیدات و هجمه‌های مختلف دشمنان در آرامش است اما کشوری مانند فرانسه که در اوج امکانات قرار دارد، از امنیت برخوردار نیست.

دوهندو حفظ آمادگی و تقویت قوای جسمانی و آموزش را دو وظیفه مهم بسیجیان عنوان کرد و متذکر شد: ولایت‌مداری مهم‌ترین اصل پای‌بندی بسیج است.

وی وجود ولایت فقیه را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبری و ولایت تأکید کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد