صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان +گزارش تصویری

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، یکشنبه اول آذر در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع با شکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در این استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی […]

کد خبر : 18965 | 1:43 ب.ظ | ۱ آذر , ۱۳۹۴

IMG_5073

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، یکشنبه اول آذر در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع با شکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست با اشاره به تشکیل ستاد یوم‌الله ۹ دی در مرکز اظهار داشت: مسئولیت تشکیل ستاد مذکور به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی از تبیین برنامه‌های ۹ دی در ستاد بزرگداشت این روز خبر داد و افزود: تمام نقشه‌های دشمنان در ۹ دی سال ۸۸ نقش برآب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مردم بصیر و انقلاب گیلان یک روز زودتر در هشتم دی ماه سال ۸۸ وارد میدان شدند تصریح نمود: مردم گیلان مدال افتخار را در دیدار با مقام معظم رهبری دریافت کردند.

IMG_5070

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی در این استان اشاره کرد و گفت: در این روز همایش و نشست‌های تربیتی و سیاسی یا موضوع بصیرت دینی در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر فعال‌سازی پایگاه‌های مجازی با موضوع حماسه نهم دی، تصریح کرد: مسابقه شعر و متن ادبی با موضوع بصیرت و فتنه در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت روز ۹ دی را از برنامه‌های این روز در گیلان دانست و خاطرنشان کرد: مسابقه کاریکاتور سران فتنه در استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری همایش گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس با محوریت رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان خبر داد و یادآور شد: نشست‌های بصیرتی در مدارس و قرارگاه‌های گیلان با موضوع حماسه معنوی و مردمی نهم دی در گیلان برگزار می‌شود.

وی خواستار برگزاری ویژه برنامه‌هایی در بقاع برگزیده گیلان شد و خاطرنشان کرد: صبح روز ۸ دی ماه امسال مراسم استانی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

IMG_5028

IMG_5033

IMG_5054

IMG_5083

IMG_5112

IMG_5124

IMG_4953 - Copy

IMG_4990

IMG_4993

IMG_5020

IMG_4997

IMG_5052

IMG_5000

IMG_5002

IMG_5008

IMG_5084






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد