صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ۹ دی نقطه پایان فتنه پس از انتخابات بود

رئیس بسیج کارکنان دولت در گیلان گفت: حماسه ۹ دی بیداری بزرگ و نقطه پایانی برای فتنه پس از انتخابات بود و دشمنان بیرونی نظام را ناامید کرد. به گزارش فارس، حسن حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ در […]

کد خبر : 18997 | 10:38 ق.ظ | ۲ آذر , ۱۳۹۴

حسن حبیبی ۱۶

رئیس بسیج کارکنان دولت در گیلان گفت: حماسه ۹ دی بیداری بزرگ و نقطه پایانی برای فتنه پس از انتخابات بود و دشمنان بیرونی نظام را ناامید کرد.

به گزارش فارس، حسن حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ در تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود اظهار کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ موج اعتراض‌های مردمی و حضور گسترده جمعیت در صحنه نظیر نداشت.

وی حضور مردم در راهپیمایی نهم دی ماه را حتی از میزان مشارکت در انتخابات سال ۸۸ بیشتر عنوان کرد و افزود: حماسه ۹ دی بیداری بزرگ و نقطه پایانی برای فتنه پس از انتخابات بود و دشمنان بیرونی نظام را ناامید کرد.

حبیبی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه موجب انسجام در درون کشور شد، تصریح کرد: طرفداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از دستاوردهای حماسی ملت ایران در روز مهم نهم دی ماه بود.

مسئول بسیج کارکنان دولت در گیلان، طرفداری مردم از نظام و اسلام را بالاترین پیام حماسه ۹ دی خواند و بیان کرد: در راهپیمایی هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ مردم نشان دادند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و فداکاری می‌کنند.

وی پشتوانه‌سازی محکم و استوار حضور حماسی مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ را نشان‌دهنده حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی ذکر کرد.

حبیبی گفت: مردم بزرگوار و فرهیخته ایران اسلامی در حرکتی خودجوش، عاشورایی و برخاسته از تعهد دینی و مکتبی در راستای حمایت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خود از فتنه‌گران و آنها که زمینه‌ساز توطئه دشمنان در این سرزمین هستند را به نمایش گذاشتند.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه نهم دی ماه توسط بسیج کارمندان گیلان در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح نهم دی ماه امسال برنامه مذکور در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان برگزار می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد