صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمنان در فتنه ۸۸ اصل نظام و انقلاب را نشانه گرفته بودند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه با افزایش بصیرت و آگاهی توطئه های دشمنان سرنگون خواهد شد، گفت : فتنه ۸۸ جهت براندازی انقلاب راه اندازی شده بود. حجت الاسلام سید کاظم میر حسینی اشکوری، استاد حوزه و دانشگاه، در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان گیلان، اظهار کرد: فتنه ۸۸ یکی از […]

کد خبر : 19007 | 10:55 ق.ظ | ۲ آذر , ۱۳۹۴

IMG_4993

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه با افزایش بصیرت و آگاهی توطئه های دشمنان سرنگون خواهد شد، گفت : فتنه ۸۸ جهت براندازی انقلاب راه اندازی شده بود.

حجت الاسلام سید کاظم میر حسینی اشکوری، استاد حوزه و دانشگاه، در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان گیلان، اظهار کرد: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین فتنه های براندازی انقلاب و نظام بود.

وی با بیان اینکه با بصیرت، آگاهی و عنایت الهی نقشه های شوم دشمنان در فتنه ۸۸ سرنگون شد، گفت: حضور به موقع مردم در صحنه، کشور را از پرتگاه نجات داد.

حجت الاسلام اشکوری اذعان کرد: فتنه ۸۸ سه دهه بود که توسط دشمنان جهت براندازی انقلاب تدوین شده بود که خوشبختانه با روشنفکری به موقع مردم و مسئولان این فتنه متلاشی شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گیلان تصریح کرد: دشمنان خود اعتراف کردند که اصل نظام نشانه بود و انتخابات بهانه شد اما فتنه ۸۸ آزمونی برای همگان بود که در شرایط بحرانی چگونه عکس العمل نشان دهیم.

وی اذعان کرد: افرادی که ولایت مدار بودند در فتنه ۸۸ هیچ گاه رهبر را تنها نگذاشته اند و همواره از رهبر و نظام دفاع کرده اند.

حجت الاسلام اشکوری افزود: در فتنه ۸۸ سه گروه فعالیت می کردند که یک گروه رهبری فتنه را برعهده داشتند و یک گروه ساکت و گروه دیگر پیشتاز بودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد