صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه اندازی سایت ویژه «اقتصاد مقاومتی» در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز مقابله با تحریم افزایش تولید است، گفت: همزمان با هفته بسیج سایت ویژه «اقتصاد مقاومتی» در گیلان رونمایی و راه اندازی شد. سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با شبستان، اظهار کرد: جهت مقابله با تحریم باید به تولیدات داخل بیش از پیش […]

کد خبر : 19025 | 1:38 ب.ظ | ۴ آذر , ۱۳۹۴

عبدالله پور ۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز مقابله با تحریم افزایش تولید است، گفت: همزمان با هفته بسیج سایت ویژه «اقتصاد مقاومتی» در گیلان رونمایی و راه اندازی شد.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با شبستان، اظهار کرد: جهت مقابله با تحریم باید به تولیدات داخل بیش از پیش توجه کرد.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است، گفت: گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی که بخش‌های متنوعی دارد اگر به این ظرفیت‌های بالای گیلان توجه شود هیچ‌گاه فرد بیکار در گیلان نخواهیم داشت.

عبدالله پور اذعان کرد: نیروی بسیج یکی از نیروهای فعال است که در عرصه‌های مختلف نشان داده می‌تواند برای دفاع و ارتقاء و توسعه کشور موثر باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: افتتاح ۶۱ پروژه، بهره برداری از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و عمرانی و ۴ واحد مسکن محرومین و یک مسجد از جمله مهمترین برنامه  پروژه‌های هفته بسیج بود که توسط مسئولان امر راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: راه اندازی سایت ویژه «اقتصاد مقاومتی » از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که در استان راه اندازی و رونمایی شده است.

عبدالله پور اظهار کرد: امروز بسیج قدرت بزرگ جهان اسلام است و با همدلی و همگامی مسلمانان جهان می‌توانیم بیت المقدس را از دست اسرائیل، سرطان جهان اسلام رها کنیم.

این مقام مسئول، امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و از خود گذشتگی‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیج امروز الگوی جهان اسلام است، کشورهای عراق، سوریه و لبنان با به کارگیری ترفندهای بسیجیان ما توانستند بر دشمنان چیره شوند.

عبدالله پور به گردان‌های فعال ایران اشاره کرد و افزود: ۲۳گردان امام حسین(ع)،۵۴ گردان بیت المقدس و سه گردان کوثر از گردان‌های فعال و آماده گیلان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیج در طول ۳۶سال از انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه به کمک کشور آمده است و امروزه نیز بزرگترین حلقه تربیتی و معرفتی کشور است و نیروهای جذب شده این نهاد زیر نظر اساتید مربوطه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان امر به ظرفیت‌های بسیج در جامعه توجه داشته باشند بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بی‌سوادی توسط نیروهای فعال و همیشه در صحنه بسیج ریشه کن خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: امروزه با کمبود آب در کشور و همچنین گیلان مواجه هستیم بسیج با فکر و اندیشه خود می‌تواند ۷۵درصد هدر رفت آب‌های گیلان را تنظیم و در مواقع لازم برای کشاورزهای استان جاری کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد