صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج، ظرفیت عظیم مردمی برای پویایی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفتند: بسیج، ظرفیت مردمی عظیم از انسان های عاشق پیشرفت کشور برای پویایی انقلاب اسلامی ایران است. به گزارش ایرنا، در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی […]

کد خبر : 19027 | 1:40 ب.ظ | ۴ آذر , ۱۳۹۴

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفتند: بسیج، ظرفیت مردمی عظیم از انسان های عاشق پیشرفت کشور برای پویایی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی آمده است: شجره طیبه بسیج به عنوان یکی از مولودهای نورانی انقلاب اسلامی، معجزه ای از معجزات روحیه اراده و همدلی ملتی است که توانست با رهبری هوشمندانه معمار کبیر انقلاب، در برابر قدرت های ظالم جهانی و ایادی سر سپرده اش به پیروزی دست یابد.

در ادامه این پیام مشترک افزوده شده: بی شک فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، ظرفیت مردمی عظیم از انسان های عاشق پیشرفت کشور برای پویایی انقلاب اسلامی ایران و حراست از دستاوردهای آن در عرصه های مختلف پدید آورد که از جلوه های زیبای ایثار و فداکاری در دوران دفاع مقدس تا پیشرفت های حیرت آور علمی امتداد دارد.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در ادامه این پیام مشترک گفته اند: امروز در حالی صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داریم که با رهبری خلف صالح ایشان، تفکر عاشورایی بسیجی و قدرت بی نظیر سازماندهی آن به سرمشق و الگوی اصلی نیرو های مردمی در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر مناطق جهان برای مقابله با گروه های تکفیری، صهیونستی و استعمار جهانی تبدیل شده است.
آیت الله قربانی و محمدعلی نجفی در خاتمه این پیام مشترک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، توفیق و سربلندی همه بسیجیان را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسئلت کرده اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد