صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آثار شکست استکبار نمایان شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آثار شکست استکبار و حکومت‌های طاغوتی نمایان شده و به‌زودی نماز را با ولایت فقیه در قدس اقامه می‌کنیم. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت با عنوان «حماسه شکوه ایستادگی» در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: […]

کد خبر : 19037 | 3:12 ب.ظ | ۵ آذر , ۱۳۹۴

عزت الله معتمد ۱۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آثار شکست استکبار و حکومت‌های طاغوتی نمایان شده و به‌زودی نماز را با ولایت فقیه در قدس اقامه می‌کنیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت با عنوان «حماسه شکوه ایستادگی» در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: استقامت و پایداری عنصر اساسی شخصیت تفکر بسیج است.

وی بسیج را استقامت، پایداری و پاسداری از ارزش‌ها دانست و تصریح کرد: انسان به موجب عقل و فطرت برنامه‌هایی در زندگی دارد و حکومت‌ها دارای برنامه هستند و استقامت و پایداری در میدان ضامن موفقیت برنامه‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز بیشتر سختی راه توسط ملت ایران پیموده شده و باید مراقب باشیم، تنگه اُحد به دست بسیجیان ملت است و نباید این تنگه را رها کنیم، «تنگه احد در دومین جنگ پیامبر با کفار بود که مسلمانان با خالی کردن آن شکست خوردند».

معتمد با بیان اینکه برخی به بهانه معیشت می‌خواهند کاری کنند تنگه اُحد رها شود، خاطرنشان کرد: اگر تنگه احد رها شود خالدها و ابوسفیان‌ها برمی‌گردند و سپاه اسلام شکست می‌خورد و اگر این تنگه رها شود ولی‌خدا آسیب می‌بیند و حمزه‌ها به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم، خاطرنشان کرد: بسیج توانست عقلانیت، مقاومت و مصلحت در دوران دفاع مقدس را به دنیا صادر کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه امروز در جنگ بین ایمان و کفر، تنگه احد در دست رزمندگان اسلام است، یادآور شد: امروز ویژگی استقامت در نسل جوان بیش از نسل گذشته است.

وی با اشاره به اینکه آثار شکست استکبار و حکومت‌های طاغوتی هویدا شده است، متذکر شد: سنگرهای استکبار با رهنمودهای مقام معظم رهبری فتح می‌شود و به‌زودی باید نماز را در قدس اقامه کنیم.

معتمد انجام مذاکرات را در سایه استقامت و صبوری بسیج دانست و گفت: مسئولان بدانند در سایه استقامت و صبوری بسیج دشمن حاضر به مذاکره شده است.

وی با بیان اینکه سرداران بسیاری در کشور داریم و برخی تلاش نکنند سردار جعلی برای جامعه درست شود، تصریح کرد: در حوزه ارتباطات، سیاست و حوزه اقتصادی زیر سایه مقام معظم رهبری هستیم و مسئولان باید حکیمانه سخن بگویند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

به گفته این مسئول، دشمن به خاطر جهاد، شهادت و ایثار بسیجیان ما پای میز مذاکره آمده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در تجمع بزرگ مذکور اظهار کرد: بسیجیان ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

سردار محمد عبدالله‌پور، با بیان اینکه بسیجیان با بصیرت درک صحیحی از انقلاب اسلامی دارند، گفت: امیدواریم روزی نماز جمعه را پشت سر ولی‌خدا در بیت‌المقدس اقامه کنیم.

به گزارش فارس، اقشار مختلف بسیج شهرستان رشت در حماسه شکوه ایستادگی از جمله حضور بسیح دانش‌آموزی، فرهنگیان و … حضور یافتند.

در تجمع بزرگ حماسه شکوه ایستادگی بسیجیان رشت پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد